نیروهای ارتش سوریه به سمت خط مقدم عناصر تروریستی «جیش الاسلام» در مزارع دوما واقع در غوطه شرقی دمشق حمله کردند و خطوط دفاعی این گروه را شکستند.

خبرگزاری «سانا» در این باره گزارش داد که یگان‌های ارتش سوریه حملات و ضربات دقیق خود به مواضع تروریست‌های جیش الاسلام را در شرایطی انجام دادند که صفوف تروریست‌ها دچار حالت فروپاشی شده است.

بر اساس این گزارش، یگان‎های ارتش سوریه با سلاح های مناسب به حملات عناصر «جیش الاسلام» مستقر در دوما واقع در غوطه شرقی دمشق پاسخ دادند.

سانا در ادامه گزارش داد که نیروهای ارتش سوریه پس از انجام عملیات رصد و شناسایی دقیق مواضع «جیش الاسلام» که از آن خمپاره شلیک می شود، به پایگاه‌های تروریست‌ها حمله هوایی و خمپاره اندازها و تعدادی از این پایگاه‌ها را منهدم کرده و تلفات سنگین جانی را به آنها تحمیل کردند.

از سوی دیگر، شبکه الاخباریه سوریه گزارش داد که اهالی شهر دوما اطلاعات «خیلی مهم» را به ارتش سوریه منتقل می‌کنند و ارتش نیز از این اطلاعات برای هدف قرار دادن مواضع تروریست‌ها استفاده می‌کند.

خبرنگار الاخباریه گزارش داد که نیروهای اطلاعاتی سوریه پس از شکستن خطوط دفاعی جیش الاسلام، اهداف مورد نظر برای حمله را تعیین و آن را برای اتاق عملیات ارتش سوریه مخابره کرده تا در پی آن، نوع سلاح مناسب برای هدف قرار دادن مواضع تروریست‌ها مشخص شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.