پرسپولیس روز گذشته توانست برای چهارمین بار به مقام قهرمانی در لیگ برتر برسد.

این تیم در دوره های اول، هفتم، شانزدهم و هفدهم موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر شده است. افشین قطبی سرمربی سابق پرسپولیس و حال حاضر شیجیاژوانگ اور برایت در کشور چین یکی از سه مربی است که تا به حال موفق شده پرسپولیس را در لیگ برتر به مقام قهرمانی برساند.

او در دوره هفتم لیگ برتر و در حالی که پرسپولیس شش سال بود که طعم قهرمانی را نچشیده بود این تیم را قهرمان کرد. بعد از آن قهرمانی پرسپولیس ده سال دیگر صبر کرد و در لیگ شانزدهم برانکو توانست این افتخار را برای این تیم به دست بیاورد و امسال نیز سرمربی کروات با قهرمانی مجدد در این عنوان دبل کرد. افشین قطبی سرمربی سابق پرسپولیس که هنوز هم بین هواداران این تیم محبوبیت دارد با انتشار ویدئویی بعد از بازی برابر پدیده قهرمانی این تیم را تبریک گفت.

قطبی در این ویدئو گفت:« هموطنان عزیز و فوتبالدوستان ایرانی سال نو مبارک، امیدوارم سال جدید سال پیروزی و شادی برای شما و خانواده تان باشد.» او افزود:« من از شما دور بودم اما قلبم همیشه نزدیک شما بوده. قهرمانی پرسپولیس من را خیلی شاد کرده و آن را به شما تبریک می گویم. تیم ملی به جام جهانی صعود کرده و تمام ایرانیان هرجایی که بودند افتخار کردند و خوشحال شدند. امیدوارم که در جام جهانی نتایج خوبی بگیریم.»

قطبی همچنین گفت: «من از شما دور هستم و امیدوارم یک روزی دوباره کنار شما بتوانم به فوتبال خدمت کرده و همدیگر را شاد کنیم.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.