رامین رضاییان در خصوص شرایط تیم ملی و قرعه‌ ایران در جام جهانی اظهار داشت: ما با قرعه سختی مواجه شدیم و این موضوع را قبول دارم ولی این مقدار از نا امیدی که در میان فوتبال‌دوستان می‌بینم برایم غیر قابل تصور است. عزیزانی که از نتیجه گرفتن ما نا امید هستند لطفا یک روز زحمت بکشند و سر تمرین ما حاضر شوند و ببینند چه تلاش و سختکوشی مثال زدنی در بچه‌ها وجود دارد و با چه انگیزه‌ای سخت کار می‌کنیم تا آماده جام جهانی شویم.

وی افزود: به منتقدان و کارشناسان عزیز هم می‌گویم این همه صبر کردید و سه ماه دیگر هم تحمل کنند و حرف‌های امیدوار کننده بزنند تا همدلی در جامعه برای موفقیت تیم ملی بیشتر شود. کی‌روش در ایران کارهای بزرگی انجام داده است. اهل چاپلوسی نیستم ولی در کدام مقطع دیگری به این شکل همه چیز آماده بوده و اردوهای منظم و تمرینات و ریکاوری حرفه‌ای و برنامه‌ریزی کامل داشتیم و واقعا شرایط حال حاضر را هیچ دوره دیگری ندیده‌ایم و همه چیز عالی است. ما تا ۵۰ روز آینده برنامه خودمان را می‌دانیم.

رضاییان با اشاره به وضعیتش در اوستنده در فصلی که گذشت عنوان کرد: باید قبول کرد بازیکنانی که از لیگ ایران به اروپا می‌روند مدتی طول می‌کشد تا با شرایط خودشان را وفق دهند. لیگ ایران از نظر نظم و شرایط و امکانات با فوتبال اروپا خیلی فاصله دارد و اگر دقت کنید سایر بازیکنانی که در حال حاضر در اروپا می‌درخشند مثل کریم انصاری‌فرد در فصل اول شرایط خوبی نداشتند. به هر حال تلاش می‌کنم تا در فصل بعد عملکرد بهتری داشته باشم.

وی در مورد قهرمانی پرسپولیس هم خاطر نشان کرد: قهرمانی را به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم چرا که آنها لایق بهترین‌ها هستند و امیدوارم قهرمان آسیا هم بشوند. همیشه هواداران پرسپولیس به من احترام گذاشتند و من هم به آنها احترام می‌گذارم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.