در آستانه بازی تیم‌های نساجی مازندران و ماشین‌سازی تبریز در رقابت‌های لیگ دسته اول خبری در بین اهالی فوتبال منتشر شد مبنی براینکه در ۲-۳ روز گذشته فیروز کریمی سرمربی گسترش فولاد تمرینات ماشین‌سازی را برعهده داشته است.

ماجرا از این قرار است که زنوزی مالک باشگاه گسترش فولاد، رئیس هیأت مدیره شرکت دریک است و این شرکت حامی باشگاه ماشین‌سازی تبریز به حساب می‌آید و دلیل حضور فیروز کریمی در تمرینات ماشین‌سازی چندان بی‌ربط به حضور دوجانبه مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد در دو تیم گسترش و ماشین‌سازی نیست.

در همین راستا ظاهراً عباس آقایی سرمربی ماشین‌سازی از حضور فیروز کریمی در تمرینات تیمش ناراحت شده اما هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس توضیح داد: ماجرا اینطور نیست که نقل محافل شده اولاً که زمین تمرین گسترش فولاد و ماشین‌سازی یکی است و گاهی پیش می‌آید که دو تیم زمان تمرین با هم روبه‌رو می‌شوند و اینکه گفته می‌شود فیروز کریمی در تمرینات ماشین‌سازی حضور پیدا کرده به خاطر همزمانی تمرینات دو تیم با هم بوده است.

وی افزود: این را هم بگویم که حضور فیروز کریمی در تمرین ماشین‌سازی منع قانونی ندارد و اگر هم حضوری بوده با موافقت خود عباس آقایی صورت گرفته است و در واقع فیروز کریمی به آقایی مشورت فکری داده است و هیچ چیز دیگری در میان نیست.

به گزارش فارس، تیم ماشین‌سازی تبریز در جدول لیگ شرایط خوبی ندارد و شاید مسئولان باشگاه ماشین‌سازی به دنبال راه‌حلی هستند تا در بازی‌های باقیمانده با برتری مقابل حریفان این تیم را در لیگ یک حفظ کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.