آس گزارش داد، اتلتیکو مادرید یکشنبه(۱۹ فروردین) در هفته سی‌ویکم لالیگا برابر رئال مادرید یک بر یک مساوی کرد.

دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت: می‌خواستیم پیروز شویم تا به بارسلونا نزدیک شویم. هدفمان برد بود و اکنون باید منتظر بمانیم. بازی مهمی بود. پس از بازی سنگین پنجشنبه، برابر مادرید قرار گرفتیم و این تیم را متوقف کردیم. می‌توانستیم در این بازی پیروز شویم یا شکست بخوریم. من همیشه به بازی‌های آینده فکر می‌کنم.

سرمربی اتلتیکو مادرید در ادامه اظهار کرد: زمانی که با یک تیم قدرتمند مانند مادرید روبه‌رو می‌شوید، می‌دانید که قرار است تحت فشار قرار بگیرید و خود را برای این قضیه آماده می‌کنید. پس از این‌که گل نخست را به ثمر رساندیم می‌توانستیم برای دومین بار دروازه مادرید را باز کنیم از طرفی تیم حریف نیز فرصت‌های گلزنی داشت. این تساوی برای‌مان کمی تلخ بود.

سرمربی آرژانتینی در مورد صحنه‌های جنجالی بازی گفت: در بازی‌های کلاسیک و داربی همیشه لحظات جنجالی وجود دارد. با این حال در این دیدار اتفاقات جنجالی کمی رخ داد.

تک گل اتلتیکو را آنتوان گریزمان به ثمر رساند. سیمئونه در مورد مهاجم فرانسوی تیمش گفت: می‌خواهیم گریزمان احساس راحتی کند. باشگاه دوست دارد او به روند رو به رشدش ادامه دهد و من نیز دوست دارم او در اتلتیکو بماند. امیدوارم همه این پیشرفت را همراهی کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.