آس گزارش داد، رئال مادرید یکشنبه(۱۹ فروردین) در هفته سی‌ویکم لالیگا برابر اتلتیکو مادرید قرار گرفت و به تساوی یک بر یک دست یافت. زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال پس از بازی گفت: شایسته پیروزی بودیم چون نسبت به حریف‌مان موقعیت‌های بیشتری داشتیم اما توپ وارد دروازه نشد. پس از گل نخستی که به ثمر رساندیم ۱۰ دقیقه تحت فشار قرار داشتیم و حریف توانست بازی را به تساوی برساند. در مجموع از بازی تیمم راضی هستم. تنها اتفاق بد این دیدار این بود که نتوانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

کریستیانو رونالدو در نیمه دوم در میان تعجب همگان تعویض شد. سرمربی رئال مادرید در این رابطه اظهار کرد: این اتفاق تنها یک تعویض بود و صحبت دیگری در این رابطه ندارم. گاهی اوقات بازیکنان نیاز به استراحت دارند. رونالدو بازیکن باهوشی است. او می‌داند در چه زمانی استراحت کند. امروز یکشنبه به این قضیه نیاز داشت.

سرمربی فرانسوی رئال افزود: رونالدو، رونالدو است. او در هر فصل ۵۰ تا ۶۰ گل به ثمر می‌رساند و کار خود را به خوبی انجام می‌دهد. با این حال دیگر بازیکنان تیم نیز می‌توانند گلزنی کنند و پیروزی را برای تیم ما به ارمغان بیاورند. باید مثبت‌اندیش باشیم ولی بهتر است همیشه رونالدو ما را همراهی کند.

زیدان در مورد شانس قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، گفت: من به این موضوع فکر نمی‌کنم. تنها به بازی چهارشنبه شب می‌اندیشم. باید در دیدار برگشت به مصاف یوونتوس برویم. بقیه مسائل برایم اهمیت ندارد. نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد و تمرکز ما روی بازی پیش‌ رو است. نباید فکر کنیم که با پیروزی سه بر صفر در دیدار رفت به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرده‌ایم. همه می‌گویند که ما در بین چهار تیم برتر قرار داریم و می‌توانیم به راحتی قهرمان لیگ قهرمانان شویم. اما چهارشنبه به‌طور قطع حریف، ما را به دردسر خواهد انداخت.

سرمربی مادرید درباره هدف تیمش در این فصل لالیگا اظهار کرد: در همه بازی‌های باقی‌مانده تلاش خواهیم کرد که فاصله‌مان را با اتلتیکو مادرید کمتر کنیم. امروز نتوانستیم این کار را انجام دهیم. هدفمان این است که به رتبه دوم صعود کنیم.

زیدان در پایان به تمجید از آنتوان گریزمان پرداخت و گفت: به خاطر او خوشحالم، اما به خاطر احترام به تیم خود خرسند نیستم. چون دروازه‌مان را باز کرد. من سرمربی گریزمان نیستم. او گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند و برای تیمش و تیم ملی فرانسوی خوب است و نه برای من.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.