حمید استیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص قهرمانی پرسپولیس آن هم در شرایطی که خیلی‌ها معتقدند این تیم نسبت به چند ماه پیش از لحاظ فنی اُفت کرده است، گفت: ابتدا باید قهرمانی پرسپولیس را به بازیکنان، کادر فنی، مسئولان و هواداران این تیم تبریک بگویم. پرسپولیس در لیگ امسال خیلی خوب نتیجه گرفت و هنگامی که قهرمانی این تیم قطعی شد تا حدودی انگیزه بازیکنان کاهش پیدا کرد. از طرفی پرسپولیس آنقدر خوب بود که انتظارات را بالا برد. هواداران و رسانه‌ها توقع دارند که این تیم همیشه خوب نتیجه بگیرد که این امکان‌پذیر نیست.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش انتقادهای صورت گرفته از برانکو ایوانکوویچ برای نیمکت‌نشینی برخی از بازیکنان از جمله بشار رسن، محسن مسلمان، احمد نوراللهی و... تاکید کرد: برانکو از همه ما به تیم نزدیک‌تر است. این نفرات بازیکنان شایسته‌ای هستند، ولی ما باید به تفکرات برانکو در مورد استفاده از بازیکنان احترام بگذاریم، چون او در مباحث فنی نفر اول است.

وی در خصوص شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس باید در بازی آخر السد را ببرد تا به‌عنوان تیم اول صعود کند. این اتفاق باعث خواهد شد که پرسپولیس در مرحله حذفی با الاهلی عربستان روبه‌رو نشود و بازی در ورزشگاه آزادی می‌تواند یک امتیاز مثبت در مرحله بعدی باشد. کار پرسپولیس در آسیا سخت است، ولی امیدوارم که تیم نتیجه بگیرد تا هواداران هم خوشحال شوند.

استیلی با اشاره به بحث تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس تصریح کرد: طبیعتاً باشگاه باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد و قطعاً مسئولان پرسپولیس دنبال تمدید قرارداد بازیکنان خواهند بود. البته در مورد تمدید قرارداد فقط مسائل مالی مهم نیست و باشگاه باید مسائل اخلاقی را هم در نظر بگیرد، چون این موضوع مهم است که پرسپولیس از لحاظ بازیکن با حاشیه مواجه نشود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.