کمپانی کهنه کار و آمریکایی شورلت پس از مدت ها، تصمیم به رونمایی از یک خودروی جدید کرد.

 

شورلت کامارو  2019  رونمایی شد/ترکیبی از اصالت و نوگرایی

این خودرو که از سری کامارو و متعلق به سال 2019 است، نسبت به نسخه های پیشین از طراحی زیباتر و سرعتی باور نکردنی برخوردار است.

 

به نظر می رسد شورلت خود را کاملا متعهد کرده که خودرویی متفاوت تر از همیشه را روانه بازار کند. خودرویی که به گفته شرکت سازنده اثبات می کند شورلت در عین قدمت نوگرا است.

شورلت کامارو  2019  رونمایی شد/ترکیبی از اصالت و نوگرایی

یکی از مهم ترین وجوه تمایز این خودرو را می توان چراغ های فوق العاده شیک این خودرو دانست.پرداخت  بیش از حد در جزئیات کامارو 2019 باعث شده چهره شورلت کامارو 2019، کاملا جدید و غیرآشنا باشد.

کامارو تعدادی از ویژگی های فنی جدید را  نیز به سیستم خود افزوده ؛ آینه های عقب به دوربین های هوشمند مجهز شده اند و سیستم اطلاعاتی جدید (با صفحه نمایش لمسی استاندارد 7 اینچ یا  به طور اختیاری 8 اینچی) رابط بصری بیشتری  نسبت به نسخه های پیشین دارد.کامارو برای نخستین بار از سیستم هشدار برخورد و تصادف برخوردار شده است.

شورلت کامارو  2019  رونمایی شد/ترکیبی از اصالت و نوگرایی

این خودرو مانند مدل های مشابه خود  از موتورهای چهار، شش و هشت سیلندره استفاده می کند. اما خریداران اکنون می توانند بسته های عملکردی 1LE را با پایه موتور  2.0 لیتری توربو  با شارژر چهارگانه ای که از قدرت  275 اسب بخار و 295 پوند گشتاور پشتیبانی می کند لذت ببرند.

پیش از این در مدل های V6 و V8 بسته 1LE شامل تعلیق های ارتقا یافته  بود اما امکان تغییر حالت رانندگی و تغییر زوایه فرمان، صندلی و البته سطح دسترسی راننده به سیستم هوشمند از دیگر تغییرات جدید خودروی مذکور محسوب می شود.

شورلت کامارو  2019  رونمایی شد/ترکیبی از اصالت و نوگرایی

این محصول دارای یک گیربکس اتوماتیک 10 سرعته اختیاری است ،که پیش از این در نمونه جدید خودروی فورد دیده شده بود.افزون بر این سیستم جدید قفل ترمز که ترمز جلو را قفل می کند تا فرسایش را آسانتر کند از ویژگی های جدید این خودرو است هنوز زمان عرضه عمومی و قیمت گذاری این خودرومشخص نشده است .

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.