برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی جم  گفت: از جایگاه یک قهرمان به شما سلام می‌کنم، طبیعی است که ما دوست داریم جشن قهرمانی را با هواداران در تهران بگیریم، اما ما در مشهد قهرمانی‌ مان قطعی شد.

او افزود : پارس جنوبی تیمی است که شروع خیلی خوبی در لیگ داشت، اما اگر یادتان باشد نخستین باخت  این تیم  مقابل پرسپولیس بود با این حال این تیم در نیم فصل دوم تغییرات زیادی  در روش بازی و  پست بازیکنانش داشت و در مجموع  تیمی است که سخت بازنده می‌شود.

 برانکو ادامه داد : بدترین باخت آنها مقابل استقلال در تهران بود که حالا نمی‌خواهیم به دلایل آن باخت بپردازیم،  آنها در مجموع بازی خوبی انجام می دهند  و تیمی همدل هستند که می‌خواهند مقابل تیم قهرمان بهترین فرم خود را به نمایش بگذارند و در جمع ۶ تیم بالای جدول باشند. مطمئن هستم که با وجود قهرمانی ما  پارس جنوبی حریفش را دست کم نمی‌گیرد و  تلاش می‌کند تا بازی خوبی انجام بدهد و جشن ما را کم‌رنگ‌تر کند.

وضعیت ماهینی فردا مشخص می‌شود

برانکو درباره  وضعیت مصدومان تیمش گفت: همه بازیکنان تیم ما سالم هستند، فقط حسین ماهینی امروز از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد که باید وضعیتش را بررسی کنیم.  و فردا در این خصوص تصمیم بگیریم .البته ناگفته نماند که  رادوشویچ هم از ناحیه کمر مصدوم شدهاست  اما بقیه بازیکنان آماده هستند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این که آیا  از بازیکنان جوان خود استفاده خواهید کرد یا خیر، اظهار داشت:‌ خواهش می‌کنم اسم جوانان را نیاورید، همه بازیکنان ما جوان هستند، مصلح، سیامک، فرشاد، بیرانوند و... همه بازیکنان جوانی هستند، البته ما تغییراتی خواهیم داشت، اما خوشبختانه نیمکت باکیفیتی داریم و باید ببینیم تا فردا شرایط چطور می‌شود.

برانکو در خصوص شایعه جدایی برخی از بازیکنان پرسپولیس افزود: طبیعی است که باشگاه می‌خواهد بازیکنان را حفظ کند، اما اگر کسی هم برود بهترین بازیکنان می‌مانند، بازیکنانی که هنوز دوست دارند در پرسپولیس باشند.

 با طرح موزاییکی مخالفت کردم چون بازیکنانم از هر چیزی مهمتر هستند

او درباره مخالفتش با انجام طرح موزائیکی با عکسش خاطرنشان کرد: بله من با این مسئله مخالفت کردم چرا که بازیکنانم از هر چیزی مهمتر هستند و آنها لایق این هستند.

سرمربی پرسپولیس در پایان و  در مورد اینکه آیا از بلاژوویچ برای حضور در جشن قهرمانی پرسپولیس دعوت خواهد کرد یا خیر، گفت: باید ببینیم وضعیت او چطوری است، آیا امکانش هست که بیاید یا نه، من به او تلفن زده‌ام و ایشان گفته‌اند هر چه من بگویم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.