السیره گزارش داد، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در راستای عملی کردن هشدارهای صالح الصماد رئیس شورای عالی سیاسی این کشور به متجاوزان، با یک فروند موشک بالستیک از نوع "بدر ۱" مرکز تجمع متجاوزان سعودی در جنوب جیزان را در هم کوبیدند.

«صالح الصماد» رئیس شورای عالی سیاسی یمن، روز گذشته در مراسم یادواره چهارمین سالگرد پایداری و بسیج عمومی در برابر حملات ائتلاف متجاوز سعودی به یمن، گفت: «امسال، سال انواع موشک‌های بالستیک خواهد بود و هر روز موشک‌هایی شلیک خواهیم کرد. عربستان سعودی هر اندازه هم سامانه هوایی داشته باشد، از موشک‌های ما در امان نخواهد بود.»

شکار ۴ مزدور عربستان به دست تک‌تیراندازان یمنی

تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز سه شنبه 4 مزدور ائتلاف متجاوز سعودی را در منطقه "عصیفره" در تعز به هلاکت رساندند.

پیش از این نیز در پی حمله نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع مزدوران عربستان در منطقه "الدار" در بخش "مقبنه" واقع در استان تعز، شماری از آن‌ها به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

شهادت ۴ شهروند یمنی در حمله عربستان به تعز

در پی حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به یک منطقه مسکونی در تعز، چهار شهروند یمنی به شهادت رسیده و یک نفر نیز زخمی شد.

حملات راکتی متجاوزان سعودی به استان صعده

متجاوزان سعودی مناطق مختلف بخش "رازح" در استان صعده واقع در شمال یمن را هدف حملات راکتی و توپخانه‌ای خود قرار دادند.

عربستان سعودی از بیش از سه سال پیش با تشکیل ائتلافی متشکل از رژیم‌های مرتجع عربی، یمن را آماج حملات جنگنده‌ها قرار داده است که علاوه بر ایجاد خسارت‌های سنگین در بخش زیرساختی این کشور فقیر عربی، هزاران کشته و زخمی در میان غیرنظامیان نیز گذاشته است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.