پرسپولیس مقابل پارس جنوبی با تک‌گل شایان مصلح در وقت‌های اضافی پیروز آن بازی شد و راه قهرمانی برای شاگردان برانکو بعد از آن بازی هموار شد. حالا پرسپولیس در دور برگشت باید دوباره به مصاف پارس جنوبی برود و این در حالی است که نتیجه این بازی نه برای پرسپولیس اهمیت چندانی دارد و نه برای پارس جنوبی که شانسی برای کسب سهمیه هم ندارد. تقابل مجدد این دو تیم و زنده‌شدن یاد گل دقیقه پایانی شایان مصلح باعث شد تا به سراغ او برویم. در ادامه گفت‌وگوی ما را در رابطه با قهرمانی سرخ‌ها و خاطره گلزنی شایان به پارس جنوبی و آخرین وضعیت این بازیکن در پرسپولیس را می‌خوانید.

از اولین تجربه حضور در لیگ برتر بگو

پرسپولیس شرایط فوق‌‌‌‌العاده‌ای داشت و در پست دفاع بازیکن ملی‌پوش دارد و فیکس شدن در این تیم کار راحتی نیست. خدا را شکر اولین تجربه‌ام با قهرمانی پرسپولیس پایان یافت و این سومین سال متوالی است که با موفقیت به پایان می‌رسد. قهرمانی در لیگ برتر و صعود از لیگ‌های دسته دوم و آزادگان را در سه سال متوالی تجربه کردم.

تجربه اولین قهرمانی لیگ برتر چطور بود؟

خیلی خوب است که در اولین سال حضورت قهرمان می‌شوی و من از این اتفاق خوشحالم. سال خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و بعد از بازی با پارس در دور رفت از بقیه تیم‌ها جدا شدیم و خدا رو شکر زود‌تر هم قهرمان شدیم.

کار با برانکو چطور بود؟

کار با برانکو لذت‌بخش بود. من تجربه کار با مربی خارجی را نداشتم و درس‌های زیادی از او گرفتم و امیدوارم روند کسب تجربه من ادامه‌دار باشد. در بازی‌های حساسی برای برانکو بازی کردم و خوشحالم که در موفقیت‌های پرسپولیس تأثیر‌گذار بودم.

این هفته با پارس جنوبی بازی دارید از خاطره گلزنی به این تیم بگو؟

قطعاً بازی با پارس یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل ما بود که بعد از آن بازی ما از تیم‌های مدعی جدا شدیم و صدرنشین قاطع لیگ بودیم. گل به پارس یکی از بهترین اتفاقات برای من در سال ۹۶ بود و هنوز شیرینی خاطره آن گل در ذهنم مانده.

در مورد تمدید قرارداد با تو صحبت شده؟

در مورد تمدید قرار داد طی یکی، دو روز آینده به دفتر باشگاه می‌روم تا صحبت نهایی را انجام دهیم.

با وجود محمد انصاری در دفاع چپ تمدید قرارداد می‌کنی؟

کسب موفقیت پرسپولیس از بازی کردن من اهمیت بیشتری دارد و با وجود محمد انصاری من تمدید خواهم کرد. البته در مورد بازی کردن باید بگوییم که شرایط فردی هم اهمیت دارد و با وجود رقیب‌هایی که داشتم، توانستم هم بازی کنم و هم تأثیر‌گذار باشم.

و در پایان تقابل حساس با السد را چطور پیش‌بینی میکنی؟

فکر می‌کنم بازی‌های مرحله بعد حساس‌تر از بازی با السد هستند و امیدوارم در آن بازی‌ها موفق باشیم. البته جدال با السد جنگ سر گروهی است که برای برد به میدان می‌رویم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.