اصغر مسعودی در تذکری شفاهی به وزیر اقتصاد در پایان جلسه علنی امروز، بیان کرد: پرداخت حق و سهم عوارض آلایندگی در شهرستان نیریز علیرغم دستور معاون اول رییس‌جمهورو دکتر نوبخت اجرایی نشده است، چرا حق مردم محروم داده نمی‌شود؟ چرا نسبت به حقوق مردم بی‌توجه هستید؟ ظلم و بی‌عدالتی به مردم محروم، تدبیر را در خشکسالی و فرونشست زمین به مسلخ می‌برند.

مسعوی در تذکری به وزیر ارتباطات بیان کرد: بسیاری از روستاهای ما هم راه ندارند و هم همراه ندارند. مشکل تلفن ثابت همراه و اینترنت روستاها را حل کنید.

وی در تذکری به وزیر راه بیان کرد: فارس در صدر جدول تصادفات منجر به مرگ است. راه‌ها و گردنه‌های شهرستان نیریز همچنان خانواده‌ها را داغدار می‌کند. لطفا در جهت تکمیل گردنه‌هایی که با حضور شما کلنگ‌زنی شده است اقدام کنید. مطالبات پیمانکاران را سریعتر پرداخت کنید.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در تذکری به وزیر کشاورزی بیان کرد: زمین‌های مستعد را برای کشت دیم واگذار کنید تا هم مشکل اشتغال و هم مشکل کشاورزان حل شود.

مسعودی در پایان در تذکری به وزیر نیرو، بیان کرد: عملیات اجرایی شبکه انتقال آب سدهای چشمه عاشق و رودبار را به شهرستان‌های نیریز اجرایی کنید. مشکل آب روستاییان را برطرف سازید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.