برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از تساوی یک بر یک مقابل پارس جنوبی جم، گفت: برای دوستان هم دیگر لیگ تمام شده است. به تیم پارس جنوبی تبریک می‌گویم. آنها جنگیدند و همه تلاش خود را کردند. از بازیکنان نمی‌توانم خیلی ایراد بگیرم.

*همه دوست دارند مقابل قهرمان بجنگند

وی افزود: بازیکنان تلاش کردند، همیشه اشتباهات تاکتیکی هست از بازیکنان بابت داشتن میل بردن تا آخرین ثانیه تشکر می‌کنم. همه دوست دارند مقابل قهرمان بجنگند و برنده شوند از بازیکنان نمی‌توان ایراد گرفت. به هر حال آنها تلاش کردند و به همه تیم تبریک می‌گویم. احتمالاً دو بازیکن خود به نام‌های محسن ربیع‌خواه و فرشاد احمدزاده را برای دیدار مقابل السد از دست خواهیم داد برای آن بازی ترکیبی می‌چنیم که بعداً‌ خواهیم دید چه می‌شود.

* برایمان فرقی نمی‌کند در مرحله بعد با کدام تیم بازی کنیم

برانکو در مورد اینکه بازیکنان پرسپولیس به خاطر قهرمانی انگیزه زیادی نداشتند و باز هم فرصت‌های گلزنی زیادی از دست رفت و مقابل السد قطر هم شاهد چنین رفتاری خواهیم بود یا نه، گفت: بازیکنان ما خیلی انگیزه داشتند با این حرف شما موافق نیستم بازیکنی نبود که بی‌انگیزه و بی‌میل باشد البته اشتباهات تاکتیکی و تکنیکی همیشه وجود دارد و می‌توان در مورد آن صحبت کرد در بازی با السد هم به دنبال صدر جدول هستیم مهم‌ترین مسئله این است که صعودمان در لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده است و برای‌مان فرقی نمی‌کند که با الجزیره در مرحله بعدی بازی کنیم یا الاهلی هر دو تیم تقریباً یکی هستند.

* فکر می کنید باقری خوب نیست؟ این شایعات چرت است!

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه شایعه شده از بین میناوند یا پانادیچ یکی قرار است دستیاری شما شود، گفت: پانادیچ اکنون در پدیده است فکر می‌کنید کریم باقری خوب نیست؟ شایعه درست می‌کنید آیا اینطور مطرح شده که ما کادر فنی خوبی نداریم دو سال است که قهرمان ایران می‌شویم در تاریخ باشگاه پرسپولیس چنین نتایجی سابقه نداشته است البته من به آندره و میناوند احترام می‌گذارم آندره ۲.۵ سال با من بوده و دفعه دومی است که به ایران می‌آید شاید منظورتان این است که من هیچ چیز نمی‌فهمم که صحبت می‌شود من باید پنج کمک بیاورم. این یعنی اینکه چیزی سرجایش نیست.!

برانکو افزود: در مورد همه می‌شود شایعه ساخت و این شایعات چرت است.

* هر تیمی حق دارد در چند بازی بازنده شود

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چرا پرسپولیس بعد از شکست در دربی نتوانسته آن تیم همیشگی شود و نتایج چندان خوبی نگرفته است، تصریح کرد: با شما موافق نیستم ما بازی‌های درخشانی انجام دادیم هر تیمی حق دارد در چند بازی بازنده شود همه را نمی‌توان برد. تیمی را نمی‌شناسم که همه را ببرد در کل فصل فرم تیم را بالا نگه داشتیم بعد از دربی هم دو بازی سنگین آسیایی را بردیم. حریف هم کیفیت خودش را دارد آیا نظر شما این است که استقلال تیم بدی است؟!

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.