هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور  با اشاره به چندشغله بودن برخی از مدیران ارشد، اظهار کرد: برخی از مدیران با دارا بودن چند شغل، مزایا و تسهیلات زیادی دریافت می‌کنند، این در حالی است که برخی از مردم شغلی ندارند و در نتیجه از هیچ تسهیلاتی هم برخوردار نیستند.

وی با بیان اینکه بنده اعتقاد دارم که اگر امروز نماینده مردم هستم، فقط باید نماینده مردم باشم، ادامه داد: باید ریشه‌کن کردن این موضوع را از مجلس شروع کنیم چرا که بسیاری از نمایندگان مجلس چندشغله هستند.

نماینده مردم نیشابور تصریح کرد: سوال بنده این است که امروز چه تعداد نماینده داریم که فقط نماینده‌ هستند و بر کار نمایندگی خود متمرکز هستند؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: در کشور شورا‌هایی بسیار مهم و تصمیم‌گیرنده چون شورای عالی آمایش سرزمین داریم که برخی از اعضای این شورا‌ها به علت چند شغله بودن نمی‌توانند در این جلسات حضور یابند.

چنارانی با تاکید بر اینکه بنده تا به مسئله‌ای اشراف کامل نداشته باشم نمی‌توانم در این جلسات اظهارنظر و تصمیم‌گیری کنم، گفت: یک فرد قطعا نمی‌تواند در همه عرصه‌ها صاحب‌نظر باشد و باید جای خود را به دیگر افراد دهد.

وی خاطرنشان کرد: در مجلس تلاش زیادی برای جلوگیری از چندشغله بودن مدیران انجام می‌دهیم که امیدواریم به نتایج خوبی برسیم چرا که این مسئله یکی از دلایل اصلی رشد بیکاری در میان جوانان است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.