حسن زمانی عضو هیات مدیره استقلال در خصوص دیدار استقلال مقابل الهلال عربستان اظهار داشت: بازی سختی مقابل الهلال عربستان در پیش داریم باید در این بازی به پیروزی برسیم تا نشان دهیم در گروه مرگ می‌شود صدرنشین شد و آن را به گروه زندگی تبدیل کرد.

وی ادامه داد: الهلال تیم بسیار خوبی است آنها شب گذشته هم عنوان قهرمانی لیگ عربستان را به دست آورده‌اند و با روحیه خوب به مصاف ما خواهند آمد. امیدوارم بتوانیم در این بازی سه امتیاز را کسب کنیم.

وی در خصوص مذاکرات استقلال با شفر برای تمدید قرارداد افزود: در چهارچوب مشخص در حال مذاکره با شفر هستیم تا قرارداد وی تمدید شود. مذاکرات اولیه صورت گرفته و پس از بازی با الهلال قطعا مذاکرات را ادامه خواهیم داد تا با این مربی موفق تمدید کنیم.

زمانی در خصوص شایعه اختلاف ملکی و افتخاری بیان داشت: خوشبختانه اختلافی بین این دو وجود ندارد و ما در این دوره هماهنگ ترین هیات مدیره استقلال را داریم.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص قهرمانی پرسپولیس در این فصل لیگ برتر خاطرنشان کرد: قهرمانی پرسپولیس را به اعضای هیات مدیره، کادر فنی و هواداران این تیم تبریک می‌گوییم هر وقت این دو تیم قوی باشند تیم ملی قدرتمندانه‌تری را هم خواهیم داشت.

زمانی در خصوص جلسه شفر با کی‌روش افزود: شفر هماهنگ‌ترین سرمربی است که با کی‌روش همکاری می‌کند. او نشان داده که همه‌جوره در خدمت تیم ملی است و می‌خواهد تیم ملی در جام جهانی موفق باشد.

عضو هیات مدیره استقلال در پایان در خصوص اینکه آینده استقلال را چطور می‌بیند، گفت: فصل بعد قطعا برای قهرمانی در لیگ تلاش خواهیم کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.