سیدمیثم سیدصالحی با اشاره به عملیات بروزرسانی گسترده در زیرساخت های پیام‌رسان سروش، اظهار کرد: با توجه به استقبال گسترده کاربران در سال جدید و نزدیک شدن به  مرز پنج میلیون کاربر، به منظور ارائه سرویس با کیفیت به کاربران، بروزرسانی گسترده در سرورهای سروش ضروری بود.

مدیر پیام‌رسان سروش افزود: با توجه به پایان عملیات بروزرسانی، کاربران جدید می‌توانند بدون اختلال از سرویسهای سروش استفاده کنند؛ البته همراهان قدیمی ما، برای استفاده بدون اختلال لازم است نسخه جدید را نصب کنند.

وی با اشاره به پنج میلیونی شدن خانواده سروش، خاطر نشان کرد: با توجه به شبکه گسترده اعضای سروش‌، کاربران جدید با ورود به این پیام‌رسان تعداد قابل توجهی از مخاطبین و دوستان خود را در سروش پیدا می‌کنند.

سیدصالحی ابراز کرد: با تلاش شبانه‌روزی تیم فنی سروش نسخه‌های جدید این پیام‌رسان در پلت‌فرم های اندروید، iOS و دسکتاپ آماده و منتشر شده است.

وی از کاربران قدیمی این پیام‌رسان خواست تا برای استفاده باکیفیت از سرویس های سروش، نسخه‌های قدیمی خود را حذف و با مراجعه به وب‌سایت سروش به نشانی https://sapp.ir نسخه جدید را دانلود و نصب کنند.

به گزارش تسنیم، توجه داشته باشید با حذف نسخه قبلی و نصب نسخه جدید هیچ اطلاعاتی از اکانت شما حذف نخواهد شد و پس از نصب به تمامی اطلاعات خود دسترسی خواهید داشت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.