روزنامه مصری الیوم السابع نوشت، در پی جنایت‌های تروریستی که شهرک‌نشینان یهودی صبح روز جمعه مرتکب شده و اقدام به آتش زدن مسجدی در روستای "عقربا" واقع در جنوب شرقی نابلس کردند و شعارهای ‌نژادپرستانه‌ای روی دیوار آن نوشتند، دولت وفاق ملی فلسطین وابسته به تشکیلات خودگردان مسؤولیت کامل این جنایت را رژیم اشغال‌گر صهیونیستی دانست.

یوسف محمود، سخنگوی دولت فلسطین بار دیگر از جامعه بین‌الملل خواست برای اجرای قوانین بین‌المللی و حمایت بین‌المللی از ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین اقدام فوری انجام دهد.

57664173

وی تصریح کرد، رژیم صهیونیستی شهرک‌نشینان تروریست را حمایت و به آنها شهرک‌هایی ارائه می‌کند، آنها یکی از بازوهای این رژیم را تشکیل داده و دست به کشتار و وحشی‌گری زده و به زور اسلحه و حمایت و تشویق دولت‌های متوالی اسرائیل املاک و اراضی فلسطینیان را صاحب شده‌اند.

محمود در ادامه گفت: دولت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل از دولت‌های اسرائیلی است که بیشترین حمایت را از شهرک‌نشینان در سرزمین اشغالی ما داشته تا جایی که در اراضی اشغالی به این شهرک‌ها "دولت شهرک‌نیشنان" اطلاق می‌شود.

وی تاکید کرد، اقدامات تحریک‌آمیزی که دولت اسرائیل مجوز انجام آن را صادر می‌کند موجب به وجود آمدن شهرک‌نیشنان تروریست و ارتش اشغال‌گر می‌شود و این همان چیزی است که آنها را وادار می‌کند این مسجد را به آتش بکشند همانگونه که آنها را مجبور می‌کند روزانه دست به تجاوزهایی در مسجدالاقصی و دیگر مقدسات اسلامی و مسیحی بزنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.