مجلس شورای اسلامی در هفته جاری، در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه(۲۶، ۲۸ و ۲۹ فروردین) جلسه علنی دارد که در مهم‌ترین بخش‌ها قرار است، علاوه بر بررسی تحقیق و تفحص از پرسپولیس و استقلال، وزرای جهاد کشاورزی، ارتباطات و فناوری اطلاعات و بهداشت و درمان نیز برای پاسخ به سؤال تعدادی از نمایندگان در پارلمان حضور یابند.

بیشتر بخوانید:

سوال از وزرای نیرو و کشاورزی در دستور‌ کار وکلای ملت

**گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی در مورد طرح اصلاح قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل چهل‌وچهارم (۴۴) قانون اساسی.

**گزارش کمیسیون مشترک در مورد طرح یک فوریتی تشکیل وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی.

**گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی.

**گزارش شور دوم کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس در مورد طرح الحاق موادی به قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی

**گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مورد رد ‌طرح ‌دهیاری‌ها که در اجرای‌ ماده(۱۴۹) آیین‌نامه‌ داخلی و تقاضای ‌بیش‌ از‌ ۱۵ نفر از طراحان ‌و همچنین‌ ماده(۱۰۴) آیین‌نامه ‌‌داخلی ‌مجلس با اولویت در دستور قرار گرفت.

**گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد: لایحه موافقت‌نامه بین‌المللی روغن زیتون و کنسرو زیتون مورخ.

**گزارش شور دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه‌ تشکیل‌سازمان‌ صنایع‌ دریایی‌ نیروهای مسلح.

**گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد لایحه حفاظت از خاک.

**گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد لایحه‌ موافقت‌نامه‌ بین‌ دولت‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران و دولت جمهوری خلق چین در خصوص همکاری در زمینه بهداشت و قرنطینه دامی.

**گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مورد لایحه مدیریت حوادث غیرمترقبه کشور

**گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد لایحه به هزینه قطعی نمودن اعتبار خرید وسایل حفاظتی جزیره خارک.

**گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد عملکرد اجزاء(۱) و(۲)بند(ز) تبصره(۱) قانون بودجه سال ۱۳۹۶کل کشور.

**گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد عملکرد قانون هدفمندی یارانه‌ها و تبصره‌های مربوط به آن در قوانین بودجه سنواتی طی سال‌های ۱۳۸۹ لغایت ۱۳۹۵.

**گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان جنگل‌ها و مراتع و آبخیزداری کشور.

**گزارش کمیسیون فرهنگی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از بررسی منابع و مصارف‌ و نظام مدیریت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در ۱۰ سال اخیر

**گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل(۴۴) قانون اساسی در مورد نحوه اجرای قانون «نحوه پیگیری تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی»

همچنین سؤالات سیده‌ حمیده زرآبادی و سیده‌فاطمه حسینی نمایندگان قزوین، آبیک و البرز و تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس از محمدجواد آذری‌جهرمی  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و سؤالات نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس از حسن  قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز سؤالات مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود، شکور پورحسین شقلان نماینده پارس‌آباد و بیله‌سوار و شهروز برزگر کلشانی نماینده سلماس از محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در دستورکار جلسات علنی مجلس در هفته جاری قرار دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.