حمید استیلی بعد از چند سال خانه نشینی در فوتبال، به عنوان مدیرفنی تیم امید انتخاب شد. او که بعد از ناکامی بزرگ در پرسپولیس دیگر بیزنس اصلی اش بیشتر ایجاد ارتباطات خوب میان رفقای بانفوذش با تیم های فوتبال بوده است و کارهای مشاوره ای، حالا سمتی را در اختیار گرفته که دوره قبل در اختیار محمد مایلی کهن بود.

حالا شایعه بزرگ درباره این تصمیم گرفته شده، تکرار یک الگوی منسوخ است. الگوی ۴ سال قبل که همین گروه کفاشیان و تاج و دوستان، به دلیل هزینه های بالای تدارکات تیم امید، آن را کنتوراتی به حبیب کاشانی سپردند. مدیر پیشین پرسپولیس و البته عضو بانفوذ وقت شورای شهر هم به قول خود و نزدیکانش با ارتباطاتی که داشت، شماره حسابی را معرفی کرد تا خیرین دوستدار فوتبال، پول ها را به حساب مشترک او و احتمالا محمد مایلی کهن بریزند و تیم امید چند اردوی خوب خارجی برود. این بار برون سپاری شده کج اما در نهایت به منزل نرسید. 

شد محفلی برای دعواهای بی پایان بین دو تیم بزرگسالان و امید. حالا باز دوباره همان زمزمه ها به گوش می رسد. اینکه باز تیم قرار است برون سپاری شود. از یاد نبرید که استیلی حتی روابطی بسیار صمیمی با حبیب کاشانی دارد و اصلا با او به پرسپولیس آمد و آن تراژدی برایشان رقم خورد. البته استیلی رفقای موثر دیگری هم در میان اصلاح طلبان یا حتی گروه های دیگری که این سال ها سر از فوتبال درآورده اند، دارد.

این شایعه را باید فدراسیون فوتبال خیلی شفاف درباره اش توضیح بدهد که آیا باز الگوی شکست خورده ۴ سال قبل را قرار است تکرار کنند؟ 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.