حمیدرضا کاظمی در گفت‌وگویی ضمن تاکید جلسه کمیسیون، بیان کرد: امروز دو موضوع در دستور کار کمیسیون قرار داشت، ابتدا استماع گزارش رییس بنیاد مسکن و معاونین‌شان در رابطه با پلاسکو و اقداماتی که انجام شده صورت گرفت، گزارشی از روند کار و موانع و مشکلاتی که وجود دارد و دستگاه‌هایی که همکاری لازم را ندارند، ارائه شد و مقرر گردید جلسه‌ای با حضور کمیسیون و بنیاد مسکن و دستگاه‌های ذیربط مانند شهرداری برگزار شود تا زمان‌بندی مشخصی جهت اجرای پروژه پلاسکو در نظر گرفته شود.

نماینده مردم پلدختر در مجلس ادامه داد: در رابطه با آزادراه تهران ـ شمال نیز مسائلی مطرح شد و قرار شد در هفته آینده کمیسیون از پروژه بازدید داشته باشد و گزارشی از روند اجرای پروژه به کمیسیون ارائه شود.

وی در ادامه گفت: مساله بعدی که در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت طرح مدیریت جامع شهری و روستایی کشور بود. قبلا کارگروهی تعیین شده بود تا موضوع را مورد بررسی قرار دهد. کارگروه گزارش را به کمیسیون در رابطه با اقداماتی که انجام گرفته و پیشنهاداتی که وجود داشت ارائه داد و مقرر شد اعضای کمیسیون در جلسه بعدی پیشنهادات خود را به صورت مکتوب ارائه دهند تا جمع‌بندی نهایی در رابطه با طرح مدیریت شهری و روستایی داشته باشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.