در  جلسه اعضای شورای ۵۱ نفره امید درباره مسائل مدیریت شهری تبادل نظر و گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال گذشته نیز ارائه شد. نمایندگان مجلس در این نشست بر لزوم حفظ انسجام در شورای اسلامی شهر تهران تاکید داشتند و خواستار انتخاب شهرداری مقتدر، اصلاح‌طلب، فسادستیز و دارای تجربه اجرایی همراه با توان و تعامل بالا با نهادهای مختلف بودند.

برهمین اساس محسن علیجانی زمانی با اشاره به برگزاری نشست شورای ۵۱ نفره امید گفت: در این نشست راهکارهای همکاری بهتر و بیشتر برای ارائه خدمات بهینه به مردم مورد هم‌اندیشی و مذاکره قرار گرفت.

دبیر مجمع نمایندگان تهران همچنین خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین به بحث و بررسی تغییر و تحولات در شهرداری تهران پرداخته و در این رابطه آسیب‌شناسی کردیم و علاوه بر آن، راهکارها و معیارها برای انتخاب شهردار را برشمردیم. باتوجه به این‌که همکاری‌های خوبی در واحد راهبردی داشتیم و بعضاً جلسات با حضور آقای عارف و هاشمی و همچنین مسئولان دیگر برگزار می‌شود، در این جلسه مقرر شد همکاری‌ها میان شورای شهر و مجمع نمایندگان افزایش یابد.

این نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس در پاسخ به این سوال که آیا در این جلسه درباره گزینه‌های شهرداری تهران بحثی مطرح نشد، خاطرنشان کرد: این مسئولیت برعهده شورای شهر است و این نشست بیشتر به‌منظور هم‌اندیشی برگزار شد. در نتیجه اعضا درمورد مصادیق و اسامی افراد ورود نکردند و بیشتر هدف‌مان این بود که یک هم‌اندیشی درباره مسئله انتخاب شهردار و دیگر موضوعات پایتخت داشته باشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.