نیمه اول دیدار تیم‌های الهلال و استقلال در چارچوب مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم فوتبال استقلال در این نیمه به طور مشخص به دنبال حفظ بازی و تساوی بود. آبی‌ها که می‌دانستند با تساوی هم صدرنشین گروه چهارم خواهند شد، در این دیدار به آب و تاب نزدند و در سوی مقابل تیم الهلال که نگرانی خاصی نداشت بهتر از آبی‌ها بازی کرد و یکی دو فرصت را هم بازیکنان این تیم بدست آوردند از جمله فرصتی که در دقیقه ۲۰ نصیب مهاجم الهلال شد ولی شوت مختار فلاته را رحمتی با پا راهی کرنر کرد.

در ادامه این نیمه از بازی اتفاق خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد تا اینکه در دقیقه ۳۶ ارسال عالی جپارف برای وریا غفوری با اشتباه الشهرانی همراه شد و او گل اول بازی را به ثمر رساند و در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد تا بازی در نیمه اول با برتری یک گله آبی‌های ایرانی به پایان برسد.

ترکیب الهلال: علی الحبسی، محمد البریک، عبدالله زوری، عبدالملک خیبری،   یاسر الشهرانی، مهند فلاته، اشرف بن شرقی. محمد کنو، مختار فلاته، فهد الرشیدی، محمد جحفلی.

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، وریا غفوری، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، خسرو حیدری، فرشید باقری (میلاد زکی‌پور ۷)، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، سرور جپارف، داریوش شجاعیان و مامه بابا تیام.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.