حمید رضا گرشاسبی در پایان دیدار مقابل السد قطر، گفت: تبریک می‌گویم. از هواداران تشکر ویژه دارم که در این جو هوایی تیم را تنها نگذاشتند. نتیجه‌ای که دنبال آن بودیم به دست آمد.

وی افزود: پرسپولیس شایسته این پیروزی بودغ بازیکنان تلاش کردند و از جان مایه گذاشتند خدا هم کمک کرد و توانستیم برنده شویم.

وی درمورد اینکه او استرس زیادی داشت عنوان کرد: هر کسی در ورزشگاه بود و پرسپولیسی بود این حال و هوا را داشت. بازی بسیار سرعتی دنبال می‌شد. توپ یک لحظه روی دروازه السد بود و کمتر از یک دقیقه السدی‌ها به سمت دروازه ما می‌آمدند. به همین خاطر استرس زیادی بود. خوشحالیم که مردم درنهایت شاد شدند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: هواداران مالک اصلی پرسپولیس هستند حاضران در ورزشگاه سرمای هوا را به جان خریدند تا گرمای برد به جانشان بنشیند.

گرشاسبی در رابطه با اینکه وضعیت امید عالیشاه به کجا انجامید تصریح کرد:خدمت او از نوزده بهمن به اتمام رسید و به دنبال کارهای ترخیص خدمت او هستیم. با تراکتورسازی صحبت کردیم و آنها قول دادند این مساله حل شود امیدواریم این اتفاق رخ دهد. عالیشاه دیگر نه در آن تیم بازی می‌کند و نه ما در نقل و انتقالات می‌توانیم بازیکن بگیریم و این ظلم به پرسپولیس وارد شده است که این مشکل را دارد. 

وی تاکید کرد: تراکتورسازی همکاری می‌کند تا این شرایط سریعتر به اتمام برسد. عالیشاه امانتی نزد این باشگاه بود که باید به پرسپولیس بازگردد و امیدواریم در ادامه بتوانیم با حضور او با پشتوانه بیشتری با توجه به محرومیت از نقل و انتقالات کارمان را دنبال کنیم.

وی درمورد اینکه نماینده‌های باشگاه دیناموزاگرب برای دیدن عملکرد صادق محرمی به ایران آمده بودند عنوان کرد: بله همینطور است قطعا از همه جا به دنبال بازیکنان ما هستند تا از نزدیک وضعیت آنها را می‌بینند. فکر نمی‌کنم محرمی پرسپولیس را ترک کند. پرسپولیس آنقدر بزرگ است که بازیکنانش همه در یک سطح هستند و نمی‌توان گفت چه کسی بهتر است.

وی درمورد اینکه آیا پرسپولیس درصورت رویارویی با حریف عربستانی عمان را به عنوان کشور میزبان انتخاب می‌کند گفت: باید در این رابطه با وزارت ورزش مسئولان و دستگاه‌های مرتبط مشورت کنیم و سپس این مساله را اعلام کنیم.

گرشاسبی در رابطه با مطرح شدن بحث محرومیت افشین پیروانی و اینکه آیا اقدامی در این مورد شد گفت: به او ابلاغی نشده است و هیچ چیزی واقعیت ندارد موردی نیست و پیروانی همچنان به کار خود ادامه می‌دهد. ما این مساله را دنبال می‌کنیم که اتفاقی نیفتد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.