رئال مادرید بامداد پنج‌شنبه در هفته سی و سوم لالیگا به مصاف اتلتیک بیلبائو می‌رود. زین‌الدین در نشست خبری پیش از بازی گفت: از همه مهم‌تر برای ما رسیدن به جایگاه دوم است. هدف ما این است که در رتبه دوم قرار بگیریم. تلاش خواهیم کرد بازی خوبی به نمایش بگذاریم. اتلتیک تیم شایسته‌ای است و نباید تنها به جایگاهش اکتفا کرد. آن‌ها تیم خیلی خوبی هستند و خوب رقابت می‌کنند. اتلتیک تیم کاملی است. حریف به قصد کسب سه امتیاز برابر ما قرار خواهد گرفت و ما باید از همه لحاظ خود را برای این دیدار آماده کنیم.

سرمربی رئال مادرید درباره اتفاقات داوری در دیدار تیمش مقابل یوونتوس و تاثیر آن در بازی برابر بایرن مونیخ اظهار کرد: پیش از این درباره این موضوع صحبت کردم. ما کار خود را انجام خواهیم داد و داور نیز وظیفه خود را انجام می‌دهد. حرف دیگری در این رابطه ندارم.

رئال مادرید در فصل نقل و انتقالات زمستانی می‌توانست با کپا آریسابالاگا قرارداد امضا کند اما سرمربی فرانسوی این تیم با این موضوع مخالفت کرد. زین‌الدین در این رابطه اظهار کرد: در آن زمان نمی‌خواستم با دروازه‌بانی قرارداد امضا کنیم چون سه دروازه‌بان داشتیم و از عملکردشان راضی بودم. برای فصل آینده درباره این موضوع صحبت و تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

آرتورو ویدال آسیب دیده است و به احتمال زیاد به دیدار مادرید و بایرن نرسد. سرمربی فرانسوی در این باره گفت: این مشکل بایرن است. او بازیکن مهمی برای تیمش محسوب می‌شود. احساس می‌کردیم که آسیب دیدگی‌اش طولانی‌مدت باشد ولی این اتفاق چیزی را عوض نخواهد کرد و بایرن ضعیف نخواهد شد. این تیم از بازیکنان خیلی خوبی بهره می‌برد و جایگزین مناسب را برای ویدال پیدا خواهد کرد.

سفیدپوشان هفته آینده به دلیل برگزاری دیدار نهایی کوپادل‌ری (بارسلونا – سویا) در لالیگا بازی نخواهند کرد چون سویا در این فینال حضور دارد. زیدان در این رابطه اظهار کرد: در این فصل در بازی‌های زیادی به میدان رفتیم و اگر چند روز استراحت کنیم اتفاق خاصی نخواهد افتاد.

زیدان در تیم اسپانیایی توانست در مدت زمان کوتاهی ۱۰۰ پیروزی به دست آورد. او درباره این قضیه گفت: خوشحالم که به چنین آماری دست یافتم چون همه مربیان نمی‌توانند به این رقم دست یابند. خوش‌شانس هستم که در باشگاه بزرگی مربی‌گری می‌کنم. مادرید در میان تیم‌های برتر دنیا است. زمانی که همه چیز مهیا است می‌توان از لحظات لذت برد. با این حال سعی خواهم کرد پیروزی‌های بیش‌تری به دست آورم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.