امیر سرتیپ کیومرث حیدری پس از پایان مراسم رژه روز ارتش در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش امروز آماده تر از هر زمان دیگری است، اظهارداشت: تغییرات عمده ای در ساختار نیروی زمینی ایجاد کرده ایم تا کارآمدی آنها برای آینده در صورتی که اتفاقی رخ دهد، در بالاترین وضعیت ممکن باشد.

وی همچنین با بیان اینکه هوانیروز امید ملت در شرایط بحران است، عنوان کرد: در حال تجهیز تمام ناوگان هوانیروز به سامانه پرواز در شب هستیم تا بتوانند در تاریکی هم با اهداف احتمالی درگیر شوند.

فرمانده نزاجا خاطرنشان کرد: برد موشک های هوانیروز را تا امروز سه برابر کرده ایم و بالگردهای ما امروز از بالگردهای پیشرفته دنیا یک قدم جلوتر است.

آماده مقابله با هرگونه تهدیدی هستیم

همچنین بنا بر این گزارش، معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: امروز ارتش از نیروی انسانی و تجهیزات به روزی برخوردار است و پیام ما به کشورهای منطقه، پیام صلح و دوستی بوده و اقتدار ما برای دفاع از مرزهای کشور است.
امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی در حاشیه مراسم رژه ۲۹ فروردین و در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امروز وضعیت توان رزمی و آمادگی دفاعی ارتش به جایی رسیده است که ما در ابعاد مختلف متکی به خودمان هستیم و با اتکا به توان داخلی، آمادگی مقابله با هرگونه تهدیدی را در خود به وجود آورده‌ایم.

وی افزود: امروز ارتش از نیروی انسانی و تجهیزات به روزی برخوردار است و پیام ما به کشورهای منطقه نیز، پیام صلح و دوستی بوده و اقتدار ما برای دفاع از مرزهای کشور است. ما هیچگاه توسعه‌طلب نبوده و نخواهیم بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.