دانیل کیندبرخ متهم به یک فقره کلاهبرداری جدی و مشارکت در یک پرونده مالیاتی است به همین خاطر اردوی تیم فوتبال اوسترشوندس در مصاف شب گذشته هفته چهارم لیگ برتر سوئد برابر کالمار را خاموشی و سکوت فرا گرفته بود.

سامان قدوس، مهاجم ایرانی تیم اوسترشوندس در واکنش به پرونده کلاهبرداری دانیل کیندبرخ گفت: این چیز پریشان‌کننده‌ای نیست اما هیچ تفسیری نمی‌توانم داشته باشم. در مورد این موضوع هیچ اطلاعی هم ندارم و بنابراین نمی‌توانم چیزی بگویم.

*آیا اطلاعاتی درباره این اتفاق دریافت خواهید کرد؟

به اندازه‌ای اطلاعات دریافت می‌کنیم که شما دارید. بنابراین الان هیچ چیز نمی‌دانیم.

* دانیل کیندبرخ چه مفهومی برای باشگاه اوسترشوندس دارد؟

خیلی، خیلی. او کسی است که تمام طرح موفقیت باشگاه اوسترشوندس را آغاز کرد. کیندبرخ، گراهام پوتر (سرمربی) را به چنگ آورد و آغازگر حماسه تیم اوسترشوندس است. مساله کمی عجیب است و روشن نیست. نمی‌توانم بیشتر تفسیر کنم، زیرا هیچ‌چیز نمی‌دانم.

سامان قدوس درباره تساوی یک - یک برابر کالمار هم گفت: بازی سختی بود. چند روز پیش هم بازی داشتیم و بدن‌ بازیکنان سنگین بود. نیمه اول خوب بود و بازی را تحت کنترل داشتیم. پس از آن بازی به گوشه‌های زمین رفت. در نیمه‌دوم هم کنترل خوبی روی بازی داشتیم اما نتوانستیم بهره لازم را ببریم. به طور کلی بازی خوبی بود.

مهاجم اوسترشوندس در رابطه با کسب 3 امتیاز در چهار هفته آغازین لیگ برتر سوئد اظهار داشت: شروع فصل جدید با 2 شکست  آن‌چیزی نبود که ما می‌خواستیم. پس از بازی با دالکورد شرایط اوسترشوندس بهتر شد و امیدوارم در بازی آینده با اوربرو پیروز شویم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.