شاگردان زین الدین زیدان با توجه به قرار داشتن در رتبه سوم جدول رده بندی لالیگا و پیشروی در لیگ قهرمانان اروپا، این فصل عملکرد غیرقابل باوری در بازی‌های خانگی‌شان داشته‌اند.

والنسیا، لوانته، بتیس، تاتنهام، فوئنلابرادا، بارسلونا، نومانسیا، ویارئال، لگانس، اتلتیکو مادرید، یوونتوس و اتلتیک بیلبائو دوازده تیمی هستند که از ۲۶ تیمی که این فصل در استادیوم سانتیاگو برنابئو حضور پیدا کرده‌اند مقابل رئال مادرید موفق به کسب تساوی شده‌اند.

رئال مادرید در ۲۶ بازی که در این فصل در خانه انجام شده است، ۱۴ برد، هفت تساوی و پنج شکست بکسب کرده و با ۶۴ گل زده و ۳۲ گل خورده است.  این آمار بد از قرن گذشته تا بحال در کارنامه لوس بلانکوس تکرار نشده است. تساوی شب گذشته رئال مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو در واقع هفدمین امتیازی بود که شاگردان زین الدین زیدان در بازی‌های خانگی فصل ۱۸-۲۰۱۷ از دست دادند.

رئال در کوپا دل ری ۳ بار در خانه به مصاف حریفانش رفت اما هرگز نتوانست بردی کسب کند و در نهایت لگانس با پیروزی ۲_۱ مقابل رئال در بازی برگشت ۱/۴ نهایی موفق به حذف رئال مادردید شد. از طرفی در لیگ قهرمانان اروپا تاتنهام و یوونتوس تیم هایی بودند که در برنابئو رئال را دچار دردسر کردند و حتی یوونتوس تا آستانه ی حذف رئال مادرید هم پیش رفته بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.