سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسمی به مناسبت روز پاسدار و ولادت امام حسین (ع) در مسجد امیر المومنین شهرک محلاتی، گفت: پس از قرن های متمادی امام خمینی توانست بروز و ظهور جلوه حسینی را بار دیگر محقق کند و انقلاب اسلامی به واسطه رهبری امام و حضور بصیرانه امت پدید آمد. مردم امام را فهمیدند و پای امام عزیزشان ایستادند و در این مسیر از هیچ کوششی در تقویت انقلاب فروگذار نکردند.

سردار غیب پرور با اشاره به صحبت های اخیر یکی از مسئولان کشور، تصریح کرد: پاسداران ناب انقلاب اسلامی از روز اول عهد و پیمان با مولای خویش بسته که پای ولایت و انقلاب بایستند و اعلام برخی صحبت ها از بلندگوهای رسمی کشور قطعا نمی‌تواند جایگاه سپاه را تضعیف کند چرا که جامعه پاسداری، پای انقلاب و رهبری ایستاده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به صدور انقلاب اسلامی به سایر ملت ها و کشور ها تاکید کرد: مردمان خارج از جمهوری اسلامی قدر انقلاب اسلامی را شاید خیلی بیشتر بدانند که بخش اصلی این اتفاق را مدیون پاسدارن عزیز هستیم. انقلاب اسلامی مدیون سیاست بازی سیاسیون نیست، بلکه مدیون مجاهدت‌های رزمندگان است.

وی با اشاره به قدر و جایگاه و مقام پاسداری، گفت: پاسداران انقلاب اسلامی باید قدر خود را بدانند و باید هرچه می‌توانیم ارتباطمان را با اهل بیت تقویت کرده و بدانیم عاقبت بخیری ما در اتصال به وجود امام خامنه‌ای عزیز است. کلام رهبری نباید روی زمین بماند چرا که خسران واقعی آن است که به کلام ولایت عمل نشود و از فیوضات این کلام نورانی خود را بی بهره بگذاریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شعار سال، که حمایت از کالای ایرانی است، تصریح کرد: عدم توجه به ظرفیت‌های داخل، ظلم بوده و بسیج در حوزه بهره مندی از متخصصان برای پیشرفت کشور بارها و بارها اعلام آمادگی کرده است.

وی با اشاره به وجود دویست هزار مهندس بسیجی، اظهار داشت: مهندسان بسیجی ما آماده فعالیت در تقویت نظام با طرح‌های آماده و بسیار بزرگی هستند که اگر عرصه باز شود قطعا این نیروهای مومن مشکلات کشور را حل خواهند کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان تاکید کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی بارها و بارها دیده ایم افرادی که از رهبری فاصله گرفتند، عاقبت بخیر نشدند و قطعا سعادت از آن کسی است که همواره در کنار ولایت و گوش به فرمان رهبری معظم انقلاب باشد.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.