جلال ملکی درمورد آتش سوزی در دو سوله‌ در منطقه چهاردانگه اظهارکرد: ساعت ۱۲:۵۳ امروز در پی تماس همکاران ما در چهاردانگه یک مورد آتش‌سوزی در محل تولیدی و صنعتی در چهاردانگه، جاده حسین آباد اعلام شد که برای کمک و پشتیبانی سه ایستگاه از آتش‌نشانی تهران به همراه تانکر آب و نیروی پشتیبانی اعزام شدند تا به عوامل آتش‌نشانی چهاردانگه برای انجام عملیات کمک کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در باره محل آتش‌سوزی گفت: دو سوله که جمعا حدود ۴۵۰ متر مساحت داشتند دچار حریق شدند  واین سوله‌ها دارای سقف‌های شیروانی قدیمی بودند واز محل به عنوان کارگاه تولید تینر و مایعات نفتی قابل اشتعال استفاده می‌شد. یکی دیگر از سوله‌ها محل تولید ام‌دی اف و لوازم ساخت کابینت بود.

وی ادامه داد:‌ هر دو سوله کاملا شعله ور بودند و آتش از زیر سقف‌ها به بیرون سرایت می‌کرد و باعث شد سقف‌ها کاملا تخریب شودند. آتش نشانان نیز برای اینکه سریع تر به کانون آتش دسترسی پیدا کنند مجبور شدن بخشی از دیوارها را بشکافند. خوشبختانه آتش تحت کنترل قرار گرفت و از سرایت آن به بخش‌های دیگر جلوگیری شد.

ملکی با اشاره به اینکه در حال حاضر آتش تحت کنترل است و خطر سرایت وجود ندارد اضافه کرد:‌ در این محل یک دستگاه کامیونت که مشغول جابه جایی ظروف تینر بود نیز دچار آتش‌سوزی شد همچنین یک نفر از عوامل آتش نشانی تهران از نواحی مختلف بدن دچار سوختگی و مصدومیت جزیی شد که تحویل عوامل اورژانس شد.

وی اضافه کرد: تادقایقی دیگر آتش به طور کامل خاموش می شود و محل برای بررسی علت حادثه و میزان تخریب به عوامل آتش‌نشانی چهاردانگه تحویل داده خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.