روزنامه اسپانیای مارکا روز سه شنبه در مطلبی فکاهی به این موضوع پرداخته و در گزارش خود آورده است: در تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، دیدار تیم های بایرن مونیخ و رئال مادرید پرتکرارترین این دیدارهاست؛ جدالی حساس که گویی، گوی های قرعه کشی نیز برای روبرو قراردادن این دو تیم تبانی می کنند و به رقم خوردن حواشی و برخوردهای لفظی بین آن ها می شوند. 

*پاسخ دندان شکن به قضاوت سال گذشته

«کارل هاینس رومنیگه» رییس باشگاه بایرن، سال گذشته با اشاره به قضاوت ناعادلانه دیدار دو تیم گفته بود: ما در سانتیاگوبرنابئو ۱۰ نفره در مقابل ۱۴ نفر بازی کردیم.

*جمله مشهور و جنجالی &#۳۹;حسن سالی حمیدزیچ&#۳۹;

حمیدزیچ مجموعا ۱۲ بار با لباس بایرن در مقابل رئال قرار گرفت و توانست با ۷ برد، یک تساوی و چهار باخت دوران موفقیت آمیزی را روبروی سفیدپوشان سپری کند.

وی در مصاحبه پیش از بازی یکی از این جدال ها با اشاره به عدم توانایی کهکشانی برای مدیریت رقابت های بزرگ گفته بود: کهکشانی ها خودشان را خیس کرده اند.

* تمسخر همیشگی بازیکنان رئال توسط &#۳۹;نویر&#۳۹;

&#۳۹;مانویل نویر&#۳۹; سنگربان تیم بایرن مونیخ که اخیرا به دلیل مصدومیت از میادین دور بوده است، همواره زبان تندی برای تمسخر کهکشامی ها داشته و پیشتر در اظهاراتی طنز آمیز رونالدو و راموس را هدف گرفته بود.

وی در فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۲ پس از اینکه ضربه پنالتی راموس فضای بالای دروازه خود را شکافت، گفت: &#۳۹;نمی دانستم برای گل شدن پنالتی سرخیو راموس باید دو دروازه روی هم ساخت.

نویر در اظهارنظر دیگری خطاب به رونالدو گفته بود: عادت ندارم با لباس خواب ژست بگیرم.

*انتقادهای اولیور کان دروازه بان افسانه ای بایرن از رونالدو

کان هم که سنت تمسخر رئالی ها را به جانشینان بعد از خودش انتقال داده، با اشاره به عملکرد ضعیف رونالدو اظهار کرده بود: رونالدو مثل پیرمردها بازی می کند و این کسل کننده است. 

تیم فوتبال بایرن مونیخ در دور رفت رقابت های لیگ قهرمانان اروپا فردا(چهارشنبه) از مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته این رقابت ها پذیرایی می کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.