وحید، پسر بسیار خوب و کم‌حرفی است که طی دو فصل اخیر که در پرسپولیس حضور دارد، هرگز وارد مسائل حاشیه‌ای نشد و فقط به فکر فوتبالش است. این موضوع را می‌توان یکی از موفقیت‌های او قلمداد کرد. او به ما گفت: «تلاش زیادی برای کسب برد مقابل ذوب‌آهن داشتیم. این تیم برای همه ما قابل احترام است چون بازیکنان خوب و کادر فنی باسابقه و باتجربه‌ای دارد. ما تمام تلاش‌مان را به کار گرفتیم اما متأسفانه غافلگیر شدیم.»

این بازیکن ادامه داد: «فوتبال همین است. گاهی اوقات با اینکه عملکرد خوبی دارید، روی یک صحنه بدشانسی می‌آورید و غافلگیر می‌شوید. ما امیدواریم در آینده‌ای نزدیک و با پیروزی برابر سپیدرود رشت و در دو بازی رفت و برگشت مقابل الجزیره امارات در لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم شکست در اصفهان را جبران کنیم. تیم قدرتمندی داریم و با همین بازیکنان ان‌شا‌ءا... دوباره می‌توانیم دست به کارهای بزرگی بزنیم. حتی مقابل ذوب‌آهن هم از حریف‌مان جلو افتاده بودیم و توانایی کسب پیروزی را داشتیم اما به هر حال اسیر اتفاقات فوتبال شدیم.»

امیری که در این بازی از وینگر چپ به وینگر راست نقل مکان کرده بود، اضافه کرد: «همیشه این موضوع را عنوان کرده‌ام که هر جایی از زمین که کادر فنی بخواهد، بازی می‌کنم. من بازیکن پرسپولیس هستم و هر پستی که به من بگویند، در آن بازی خواهم کرد. فصل قبل مهاجم بودم، این فصل هم به عنوان وینگر چپ، مهاجم و وینگر راست بازی کردم. سعی می‌کنم با هر بازی که انجام می‌دهم، رضایت هواداران را در پی داشته باشم.»

از او پرسیدیم آیا تصمیم نهایی در مورد آینده‌‌اش را گرفته یا نه که تأکید کرد: «هنوز تصمیم نگرفته‌ام. فعلاً تمام تمرکز من و سایر بازیکنان به رقابت‌های بعدی به خصوص تقابل با الجزیره در لیگ قهرمانان آسیاست. هنوز این فصل برای‌مان تمام نشده و من هم همچنان بازیکن پرسپولیس هستم.»

امیری در نهایت گفت: «با اینکه برابر ذوب‌آهن شکست خوردیم اما هواداران باز هم از ما حمایت کردند که باید از آنها تشکر کنم. این موضوع برای ما بسیار اهمیت دارد. هواداران پرسپولیس نشان دادند واقعاً بامعرفت هستند و امیدوارم همیشه بتوانیم آنها را شاد کنیم.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.