ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین، شب گذشته ، در مراسم جشن شکرگزاری به مناسبت سالروز شکست حمله آمریکا در طبس اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) از ایران زمانی که تبعید شد تمام مردم به این فکر می‌کردند که انقلاب شکست خورده است اما در آخر شاه ایران از کشور فرار کرده و یکی از بزرگترین پیروزی‌های قرن اتفاق افتاد.

وی افزود: ایران بزرگترین انقلاب را در عصر جدید به پیروزی رساند و زمانی که این انقلاب پیروز شد تمام دشمنان برای سرنگونی انقلاب اسلامی برنامه ریزی می‌کردند چرا که انقلاب اسلامی بر اساس ارزش‌هایی بر پایه اسلام، استقلال، عزت و کرامت بنا نهاده شد و شعار انقلاب اسلامی نیز به این نکته اشاره دارد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین ادامه داد: در زمان طاغوت سفارت‌های رژیم صیهونیستی و آمریکا، ایران را کنترل کرده و برای ایران تصمیم می‌گرفتند که با پیروزی انقلاب اسلامی این شرایط تغییر کرده و ایران به یک کشور مستقل، مقتدر و پرچم دار طرح انقلابی اسلامی و تمدنی  بزرگ در منطقه تبدیل شده است.

ابوشریف با بیان اینکه کشورهای منطقه و همچنین جهان معتقد بودند که انقلاب اسلامی بسیار خطرناک است، افزود: یکی از مهم‌ترین دلایلی که انقلاب اسلامی به پیروزی‌های خود ادامه داده این است که توطئه‌ها را که مهم‌ترین پایگاه آن، رژیم صیهونیستی است، شناخته و خنثی کرده است.

وی یادآور شد: پیروزی بزرگی نزدیک است و به ملت ایران توصیه می‌کنم به انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن معتقد باشند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.