پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان در هفته پایانی لیگ برتر اظهار کرد:تاکنون هیچ مذاکره ای نیز از سوی مسئولان تیم صنعت نفت آبادان برای ادامه همکاری در فصل آینده نشده و تا ۱۰ روز پس از پایان بازی ها منتظر آنها می مانم. 

وی در ادامه با بیان اینکه این فصل کوچک ترین مشکلی از سوی تماشاچیان نداشتیم گفت: فضای ورزشگاه آبادان نسبت به فصل گذشته تغییر کرده و تماشاچیان تیم در فضای بسیار خوب و صمیمی از تیم حمایت کردند؛ مردم آبادان یکی از فهیم ترین و پرشورترین تماشاچیان کشور هستند. 

کمالوند افزود:شرایط در آبادان به گونه ای شده که حتی زمینه حضور بانوان نیز در ورزشگاه مهیا است. 

وی گفت:در بازی فردا جاسم کرار را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار نداریم و وضعیت مصدومیت حسین بغلانی برای حضور در ترکیب تیم تا فردا معلوم می شود. 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود:در چند بازی گشذته به دنبال استفاده از جوانترها در ترکیب اصلی تیم بودم ولی شرایط جدول و حساسیت خاص آن باعث شد تا با ترکیب اصلی در مقابل رقیبان حاضر شویم ولی در بازی فردا که از حساسیت کمتری برخوردار است حتما به بازیکنان جوانتر بیشتر میدان خواهم داد. 

کمالوند به حضور سفیر برزیل در ورزشگاه تختی آبادان برای تماشای بازی ۲ تیم خوزستانی استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان اشاره کرد و گفت:حضور سفیر برزیل به واسطه علاقه خاص مردم آبادان به تیم فوتبال برزیل، می تواند جذاب باشد ولی باید به فکر زیرساخت های ورزشی در آبادان باشیم؛ مردم این شهر لیاقت داشتن ورزشگاه بهتر و امکانات ورزشی بهتری هستند. 

وی در بخش دیگری از مصاحبه خود به حضور کادر فنی در اکران مردمی فیلم به وقت شام با حضور ابراهیم حاتمی کیا اشاره کرد و اظهارکرد:دیدن این فیلم در کنار کارگردان باسابقه سینمای ایران بسیار جذاب بود. 

وی افزود: مهمترین فاکتور برای کشور امنیت است که به واسطه رشادت مدافعان حرم، امروز کشور از امنیت بسیار خوبی برخوردار است و این فیلم به خوبی جانفشانی مدافعان حرم را بیان کرده است. 

دیدار ۲ تیم خوزستانی صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان فردا ساعت ۱۸ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می شود. 

تا پایان هفته بیست و نهم لیگ برتر جام خلیج فارس تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با ۳۹ امتیاز در رده هشتم جدول و تیم فوتبال استقلال خوزستان نیز با ۳۰ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول قرار دارد. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.