علی دایی در نشست خبری خیلی خوبی داشت: بازی خوبی بود و فکر می‌کنم تنها بازی ای در این فصل بود که شانس آوردیم. در صحنه هایی در نیمه دوم فشار پیکان این فرصت را به ما می داد که راحت تر ضد حمله بزنیم.

وی ادامه داد: تیم پیکان در نیمه دوم رو به ارسال‌های بلند آورد و همین موضوع کار ما را برای ضد حمله راحت‌تر می‌کرد. همین ارسال‌هعای بلند آنها از سوی دیگر در چند صحنه باعث شد مدافعان ما دستپاچه عمل کنند. ما دوست داشتیم که در نیمه دوم هم فشار بیاوریم اما قوت لازم را نداشتیم و نتوانستیم این کار را انجام دهیم. باید بگویم ما توانستیم به چیزی که می‌خواستیم برسیم. باید سعی کنیم برای فصل بعد یک تیم خوب را آماده کنیم.

سرمربی سایپا در پاسخ به این سوال که آ‌یا امیدوارید که استقلال قهرمان جام حذفی شود و شما بتوانید سهمیه آسیا بگیرید گفت: اصلا اینطور فکر نمی‌کنیم ما آمده بودیم که از حیثیت و قدرت خودمان دفاع کنیم. بعد از ۵ سال امسال توانستیم با سایپا، پیکان را ببریم. از سوی دیگر برای ما خوب بود که آخرین بازی‌مان را با برد به پایان برسانیم اصلا هم به دنبال پاداش و چیز دیگر هم نبودیم.

دایی عنوان کرد: تیمی که سال قبل برای بقا می‌جنگید امسال به دنبال سهمیه آسیا بود و به خاطر یک ضربه پنالتی که خودمان از دست دادیم نتوانستیم به مقام دوم برسیم.

سرمربی سایپا در پاسخ به این سوال که آیا سهمیه گرفتن سایپا به ماندن شما در فصل بعد ارتباطی دارد یا خیر، گفت: اینطور نیست من سال قبل هم با نفت تهران قهرمان جام حذفی شدم اما نماندم. من هر جایی که بتوانم خدمت کنم و دو جوان را به فوتبال معرفی کنم کار می‌کنم خدا را شکر زندگی من وابسته به فوتبال نیست و دنبال این مسائل نیستم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.