این روزنامه نوشت: از یاد می‌برند که حداقل ۸ سال دولت پاک دستان! را تقویت و تایید کردند. فراموش کرده‌اند که آن روزگار می‌گفتند: «امام عصر برای احمدی نژاد دعا می‌کند و انتخاب او از کرامات و معجزه است» و حتی مرتبه کامل او را، در زمان ظهور حضرت ولی عصر(عج) محقق می‌دانستند. از سخنان گهربار! دیگر آقایان می‌گذریم که حتی تکرار آنها نیز آزار دهنده است.

پرونده آن دولت مورد حمایت همه جانبه که روز به روز سیاه‌تر می‌شود و آن فرد آسمانی و ماورایی و هاله نورش، امروز در مقابل کل نظام اسلامی ایستاده و خواهان محاکمه رئیس قوه قضائیه است.

به راستی اگر در پیشگاه خداوند متعال و مردم شریف، حاضر به استغفار و عذرخواهی نیستیم. دیگر اینگونه سخن نگوئیم. آن هم در شرایطی که رهبر این نظام از عقب ماندن در عرصه عدالت می‌گوید، شما حداقل پیروی بفرمائید.

با مرحوم هاشمی رفسنجانی که این اوضاع را به روشنی می‌دید و دلسوزانه در مسیر اصلاح امور و تقویت نظام اسلامی می‌کوشید چه کردیم و چه کردند؟ هاشمی رفت ولی نهضت او زنده است و بهترین مراتب تجلی آنرا در سخنان اخیر مرجع بزرگ و واقع نگر می‌توانید شاهد باشید که واقع بینانه می‌فرماید: «اگر مردم دورویی و اختلاس نجومی را ببینند صحنه را ترک می‌کنند و در چنین شرایط که مردم در صحنه نباشند، رهبر ولو علی بن ابیطالب(ع) باشد، شکست، قطعی خواهد بود.» آیا این هشدارها کفایت نمی‌کند. مطمئن باشید ندیدن واقعیت، وجود آن را نفی نمی‌کند و گناه این همه غفلت و بی‌کفایتی، را به گردن دشمنان انداختن. هیچ دردی را دوا نمی‌نماید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.