حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، درباره اظهارات ترامپ مبنی بر اینکه ایرانی‌ها در دوره من کمتر «مرگ بر آمریکا» می‌گویند، گفت: این اظهارات نشان می‌دهد که ترامپ دچار توهم شده است و خیال بافی می‌کند.

وی ادامه داد: واقعیت‌های جامعه ایران خلاف اظهارات ترامپ را نشان می‌دهد لذا به رئیس جمهور آمریکا توصیه می کنیم تصاویر ۲۲ بهمن هر سال را با دقت ببیند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه دشمنی و کینه توزی آمریکا نسبت به کشورمان برای تک تک ایرانیان روشن است، گفت: ترامپ هر روز ملت ایران را تحریم و تهدید می‌کند اما باید بداند که ملت ما نمی‌ترسد. اگر قرار بود بترسند ۸ سال دفاع نمی‌کردند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه ملت ایران از مواضع خود نسبت به استکبار دست بر نمی‌دارد، تصریح کرد: مسئله مرگ بر آمریکا نتیجه عملکرد خود آنان است. آمریکا استقلال و عزت را برای هیچ ملتی نمی‌خواهد، بلکه قصد دارد همه ملت‌ها را به زیر سلطه خود ببرد اما ملت ایران چنین اجازه‌ای به او نمی‌دهد.

وی ادامه داد: شعار "مرگ بر آمریکا" عکس‌العمل اعمال آمریکایی‌هاست تا زمانی که دشمنی‌ها و توطئه‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی باقی است شعار "مرگ بر آمریکا" نه تنها کم نمی‌شود بلکه افزایش هم می‌یابد.

ابراهیمی گفت: امروز در دنیا بسیاری از کشورها پرچم آمریکا به آتش می‌کشند و شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند چرا که ملت‌ها امروز بیدار و هوشیاراند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.