مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال در حاشیه نشست روسای فدراسیون‌ها با شیخ احمد در مورد انتخاب کرانچار به عنوان سرمربی تیم‌ ‌ملی امید و این که گفته می‌شود با کارلوس کی‌روش اختلاف دارد، بیان‌ کرد: روابط خوب است. کلیات سیاست ما از بالا به پایین است. یعنی اعضای کمیته‌ فنی ارزیابی‌هایی داشتند و نظر آنها بر روی کرانچار مثبت است. ما هم مجبور هستیم از سیاست‌های کمیته‌ فنی حمایت کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود وزارت ورزش و جوانان یک بار زلاتکو کرانچار را رد کرده است، تصریح کرد: من این مورد را نمی‌دانم.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که چرا جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم‌ ‌ملی امید انتخاب نشد، بیان‌ کرد: باید ابتدا به جواد نکونام تبریک بگویم. او کار مهمی انجام داد اما نظر کمیته‌ فنی به سمت کرانچار بود. 

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود به دلیل ممنوع التصویر بودن جشن پرسپولیس را ترک کرد، گفت‌: نه. این طور نیست. ممنوع التصویر نشده‌ام . فشارم بالا رفته بود و حتی دیروز (یک‌شنبه)‌به همین دلیل بیمارستان بودم.

تاج در ادامه‌ با اشاره به این که گفته می‌شود برخی از استادیوم‌های فوتبال خالی است، تاکید کرد: ما هر زمان نیاز به مردم داشتیم آنها حمایت کردند. در بازی با کره و ازبکستان ورزشگاه‌ جای خالی نداشت. مردم در مسابقات مقدماتی جام جهانی تیم‌ ‌ملی را حمایت کردند. ما بیشترین تماشاگران را حتی در آسیا داریم و در مسابقات لیگ نیز ورزشگاه‌ها مملو از جمعیت بود و دیروز هم در مسابقه لیگ دسته یک هم تماشاگران بسیاری آمده بودند و استادیوم پر شده بود و باید از مردم تشکر کرد که هر جا نیاز به آنها داشتیم ما را حمایت کردند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره حکم کمیته اخلاق درباره افشین پیروانی، مدیر پیشین تیم ملی فوتبال و زمان ابلاغش گفت: ساکت به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال هر حکمی را که از سوی کمیته اخلاق صادر شود، امضا می‌کند و مشکلی نیست. او این حکم را هم امضا و ابلاغ کرده است.

او همچنین درباره این که گفته می‌شود درباره دبیرکل فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش و جوانان اختلاف دارد گفت: با وزیر صحبت کرده‌ام اما درباره ساکت حرفی با وزیر ورزش نزده‌ام.

تاج در پایان درباره اعتراض باشگاه خونه‌به‌خونه و تهدید به کناره گیری از جام حذفی گفت: این باشگاه اگر شکایتی دارد باید آن را با مستندات با سازمان لیگ مطرح کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.