لباس های جنجالی تیم ملی همان طور که مهدی تاج وعده داده بود ، به تهران رسیده اند و حالا در انبار کمپ تیم های ملی هستند تا در بازی ازبکستان در تهران برای اولین بار پوشیده شوند. البته مسئولان فدراسیون فوتبال تلاش زیادی کردند و درحالی که در این مدت انتقادهای زیادی از لباس ها شده است ، مانع از انتشار عکس ها تا قبل از نمایش این پیراهن ها بر تن بازیکنان شده اند.

بر اساس آخرین اخبار خبرآنلاین؛ این لباس ها همان طور که مهدی تاج گفته ، برخلاف تی شرت منتشر شده از سوی بعضی رسانه ها ، ساده نیستند چون در کالکشن ۲۰۱۸ این شرکت معتبر آلمانی ، همه لباس ها یا مربع های ریز کنار هم دارند یا موج دار هستند و آن طور که تاج لباس ها را دیده و گفته ، این کارها هم طرح دار هستند که منظورش همان موج ها یا مربع های ریز است که در طرح لباس تنوعی ایجاد می کنند.

آنهایی که این لباس ها را دیده اند ، می گویند لباس های قرمز رنگ شان به شدت زیبا هستند. لباس هایی که رنگ شان سرخ است و کمی پر رنگ تر از لباس های مصر است . شاید کمی نزدیک به لباس های بایرن مونیخ یا مصر از نظر رنگ و موج های روی لباس! 

اگرچه تاکید مسئولان فدراسیون بر این است که این لباس ها شباهتی به تیم های دیگر از جمله مصر ندارند. 

حالا تیم تاج در تلاشند یک طرح یوز ایرانی را هم روی این لباس ها شابلون بزنند. شابلون سفید برای لباس های قرمز و شابلون مشکلی برای لباس های سفید!

از یاد نبرید که ۴ سال قبل هم برای لباس های آل اشپرت تقریبا همین کار اتفاق افتاده بود اما این شابلون ها روی نیمه پایانی لباس باعث می شود این لباس های از حالت درای فیت که تکنولوژی خشک کردن تعرق بدن است خارج شوند و با لباس های تولیدی های داخلی خیلی تفاوتی نکنند.

جالب اینجاست که ایران در گروهی قرار گرفته که ممکن است بر اساس قرعه دو بار در دور مقدماتی لباس قرمز بر تن کند!

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.