احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس نقشه‌های پیش بینی هواشناسی از امروز (چهارشنبه) با ورود سامانه بارشی از غرب کشور در شمال غرب، غرب و به صورت پراکنده در جنوب غرب و دامنه‌های البرز غربی و زاگرس مرکزی و از فردا (پنجشنبه) با تقویت سامانه مذکور علاوه بر نیمه غربی مناطق مرکز و برخی مناطق جنوب و شرق کشور نیز ابرناکی، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: روز (جمعه) مناطق شمال غرب، مرکز و جنوب شرق کشور، دامنه‌های زاگرس غربی، مرکزی و جنوبی و دامنه‌های البرز مرکزی بارش رگباری گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد خواهند داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز در شمال شرق و شرق کشور وزش باد نسبتا شدید رخ می‌دهد، گفت: در برخی مناطق جنوب شرق، ‌ گرد و خاک دور از انتظار نیست، همچنین خلیج فارس و دریای عمان امروز مواج هستند.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده، گفت: آسمان تهران فردا (پنجشنبه) نیمه ابری تا ابری و احتمال بارش پراکنده با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد و روز (جمعه) نیمه ابری در بعضی ساعات ابری با احتمال رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.