برد پیت سه‌شنبه شب یک بار دیگر در نقش یک هواشناس افسرده در برنامه شوی شبانه جیم جفریز ظاهر شد.

او پیشتر در تابستان گذشته یک بار در این نقش جلوی دوربین رفته بود که با استقبال زیادی هم روبه‌رو شده بود. وی این بار قسمت کوتاهش در برنامه را با یک جوک آغاز کرد که در حقیقت بینشی تیره از حقایق تغییرات اقلیمی را مطرح می‌ کرد.

برد پیت گفت: مدتی پیش داشتم با لبران جیمز (ستاره بسکتبال) وقت می‌گذراندم و او گفت اون پایین هوا چطوره؟ چون قدش خیلی بلند بود. من هم گفتم مثل همون بالا؛ با سرعتی تغییر می‌کنه که تا به حال در تاریخ بشر دیده نشده بود. میراث تو بی‌فایده است. وابستگان و خاطرات‌مان همگی خواهند سوخت.

بعد از اینکه میزبان برنامه دوباره از دست مسئول هواشناسی‌اش کلافه شد و از او خواست واقعا هوا را پیش‌بینی کند، شخصیت هواشناس پیت گفت: «در غرب، جنوب و شرق آفتاب داریم و اینجا در شمال هم یخ‌ها دارند آب می‌شوند. من هم خیلی خیلی خیلی خیلی ترسیده‌ام.»

برد پیت

پیت در حضور قبلی‌اش در این برنامه درباره درجه دی‌اکسید کربن در اتمسفر صحبت کرده بود و جفریز او را به خاطر «دیوانه بودن» اخراج کرده بود.

جفریز قبلا توضیح داده بود که چطور پیت در برنامه‌اش حضور پیدا کرد و گفت این ستاره سینما یک بار به او زنگ زده و گفته طرفدار استندآپ‌های اوست و می‌خواهد در برنامه‌اش باشد. به این ترتیب جفریز هم از او پرسیده «می‌خواهی هواشناسم باشی؟» علاوه بر این، جفریز می‌گوید پیت کت قهوه‌ای هواشناسی‌اش را به خانه می‌برد و بعضی مواقع تمرین می‌کند.

با وجود اینکه حضور پیت در این برنامه خاص است، این نخستین باری نیست که یک ستاره نقش یک هواشناس محلی را بازی کرده است: دیوید لینچ کارگردان در اواسط دهه ۲۰۰۰ چند ویدیو گزارش آب و هوا ضبط و آنها را آنلاین منتشر کرد که در آنها توصیف‌هایی خاص از آب‌ و هوای کالیفرنیا می‌داد و البته نمی‌توان فیلم ۲۰۰۵ گور وربینسکی با عنوان «هواشناس» با بازی نیکلاس کیج را فراموش کرد که وی در آن در نقش یک گزارشگر تلویزیونی محلی ایفای نقش کرد که بحران دوران میانسالی را تجربه می‌کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.