«جواد توکلی طرقی»، شامگاه (سه شنبه) در حاشیه مراسم گرامیداشت روز کارگر که در شرکت فولاد نطنز برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با تمهیداتی که برای سال جدید اندیشیده شده و اقداماتی که انجام شده، حقوق کارگران شرکت فولاد نطنز به روز می شود.

 

وی افزود: اگر تا چند ماه آینده بازار فولاد به رونق خود ادامه دهد، همان سنواتی که به عنوان معوقات باقی مانده است به کارگران این شرکت پرداخت می شود و علی رغم همه مشکلات جاری و در صورت کمک نهاد های مرتبط، زمان واریز حقوق ها منظم تر خواهد شد.

 

مدیر عامل شرکت فولاد نطنز گفت: آخرین پرداختی حقوق کارگران این شرکت، متعلق به فروردین ماه  بوده که چند روز قبل به حساب آن ها واریز شده است و امیدواریم این روند ادامه یابد.

 

وی تصریح کرد: کارگرانی که در ۱۷۰۰ درجه سانتیگراد و در کنار نقطه ذوب فلز کار می کنند و از حداقل حقوق و امکانات برخورداند قطعا لایق ستایش هستند به همین دلیل تلاش کردیم با برپایی جشن در روز کارگر از خدمات آن ها قدردانی کنیم.

 

توکلی طرقی خاطرنشان کرد: در سال جدید که سال حمایت از کالای ایرانی است، با همکاری وزات صنعت، معدن و تجارت کارگروهایی برای تامین مواد اولیه تشکیل شده است و خروجی آن حمایت از کارخانجات خصوصی حوزه فولاد و رفع مشکلات آنها بوده است.

 

وی گفت: یکی از برنامه های سال جدید، افزایش تولید و گسترش مجموعه فولاد نطنز و به مراتب در ادامه مسیر آن استخدام نیروهای جدید برای این شرکت و کارآفرینی خواهد بود.

 

مدیرعامل شرکت فولاد نطنز افزود: از دولت و نهادهای مرتبط تقاضا داریم مشکلاتی که علاوه بر تولید و مواد اولیه وجود دارد را برای تولید کنندگان کم کنند تا تولیدکنندگان تمرکز خود را بر روی تولید و افزایش آن قرار دهند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.