بعد از ظهر سه شنبه و هم زمان با دوازدهم اردیبهشت ماه و ایام تعطیلات میلاد منجی عالم بشریت محورهای مواصلاتی استان تهران در اکثر مقاطع ترافیک پر حجم اما روان را تجربه می کند.

رییس پلیس راه شرق استان تهران در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر محور هراز در مسیر جنوب به شمال در اکثر مقاطع ترافیک نیمه سنگین دارد و این ترافیک بعد از آبعلی سنگین است.

سرهنگ سیاوش محبی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال در محور فیروزکوه نیز در طول محور به صورت پر حجم اما روان در جریان است.

وی گفت: در آزادراه تهران- پردیس نیز با ترافیک پر حجم اما روان مواجه هستیم.

رییس پلیس راه شرق استان تهران ترافیک در محور امام رضا(ع) را عادی و روان دانست و افزود: تردد خودروها در این محور به صورت عادی در جریان بوده، اما حجم خودروها پس در محدوده پاکدشت تا تهران بیشتر از سایر مقاطع است.

محبی ترافیک در محور حرم تا حرم را پر حجم اعلام کرد.

وی از حضور نیروهای پلیس در طول محورهای مواصلاتی شرق استان تهران خبر داد و گفت: قطعا پلیس با اقداماتی که سبب ایجاد خطر برای مسافران می شود، با اعمال قانون برخورد خواهد کرد.

تردد در آزادراه تهران- قم با کندی همراه است

رییس پلیس راه غرب استان تهران نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در اکثر مقاطع آزادراه تهران- قم به ویژه محدوده عوارضی شاهد ترافیک سنگین هستیم و تردد در این مسیر با کندی همراه است.

سرهنگ حامد محمودی افزود: تردد خودروها در آزادراه تهران- ساوه به صورت پر حجم در جریان است.

وی ترافیک در محورهای دیگر غرب استان تهران از جمله محور تهران-شهریار را نیز عادی و روان خواند.

رییس پلیس راه غرب استان تهران گفت: مسافرین عزیز زمان طول سفر را نیز جزو سفر به حساب بیاورند و از تعجیل برای رسیدن به مقصد خودداری کنند.

بر اساس گزارش خبرنگار مهر، محور تهران- فشم و نیز محور تهران- ورامین نیز شاهد ترافیک عادی و روان است. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.