محمدعلی علیمردانی در گفت‌وگویی اظهار داشت: تصویری از وجود خسارت بدلیل زلزله ۵.۲ ریشتری صبح امروز یاسوج به بیمارستان در حال ساخت شهیدجلیل یاسوج در فضای مجازی منتشر که از اساس کذب و چنین خسارتی تائید نمی‌شود.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه خسارتی به دلیل زلزله صبح امروز به بیمارستان شهید جلیل یاسوج وارد نشده، اظهارداشت: خود ما و کارشناسان فنی اداره‌کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از انتشار این تصویر در فضای مجازی به بیمارستان شهید جلیل یاسوج سرزده و چنین خسارت و یا "ترکیدگی" را به‌دلیل زلزله صبح امروز ندیده و تائید نمی‌کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شایسته نیست برخی رسانه‌ها با انتشار چنین تصاویر نادرست و کذبی اقدام به تشویش اذهان عمومی و نگرانی جامعه کنند.

علیمردانی از افتتاح بیمارستان شهید جلیل یاسوج در آینده نزدیک خبرداد و خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه شاهد رفع بسیاری از مشکلات در حوزه بهداشت و درمان استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه شهر یاسوج و شهرستان‌های حومه خواهیم بود.

صبح امروز ساعت ۸:۳۸ صبح دوازدهم اردیبهشت‌ماه زلزله ای با مقیاس ۵.۲ ریشتر در عمق هشت‌متری شهر "سی سخت" مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد بوقوع پیوست که خساراتی را به‌دنبال داشت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.