به گزارش خبرگزاری &#۳۹; آپا &#۳۹; ، « دان استاو» روز چهارشنبه در یک نشست خبری در باکو، افزود : تصمیم درباره برگزاری نخستین اجلاس کمیسیون بین دولتی در جریان سفر اخیر بنیامین نتانیاهو به باکو اتخاذ شده است . 

وی افزود: قرار است، در نخستین نشست این کمیسیون که با حضور « میکائیل جباراف» وزیر مالیات جمهوری آذربایجان و رئیس آذربایجانی این کمیسیون و «زئو ارکین » وزیر محیط زیست اسرائیل - رژیم صهیونیستی ،برگزار می شود، یک پروتکل امضا و ابعاد همکاری های آتی مشخص شود. 

سفیر رژیم صهیونیستی در این نشست خبری گفت : میان اسرائیل - رژیم صهیونیستی - و جمهوری آذربایجان مناسبات راهبردی برقرار شده است . 

وی افزود : تل آویو و باکو، روابط چند جانبه و راهبردی مبتنی بر همکاری در حوزه های نظامی و انرژی دارند و در حال حاضر در بخش کشاورزی و گردشگری روابط رو به گسترشی دارند .

به گفته استاو گفت : در حال حاضر تعداد شرکت های فعال اسرائیلی - رژیم صهیونیستی - در بخش کشاورزی جمهوری آذربایجان رو به افزایش است و همچنین انتظار می رود در سال جاری میلادی سفرهای گردشگری از اسرائیل - سرزمین های اشغالی فلسطین - جمهوری آذربایجان سه برابر افزایش یافته و به بیش از ۵۰ هزار نفر برسد .

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.