سرهنگ حسین براری اظهار کرد: دستگیری ۹۱ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر و کشف بیش از ۳ کیلوگرم مواد مخدر از دیگر دستاوردهای اجرای این طرح در کرمانشاه بود.

وی همچنین دستگیری ۲۵ نفر از اراذل و اوباش که اقدام به قدرتنمایی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان کرده بودند را از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی برشمرد.

براری با بیان اینکه در طول اجرای طرح، ۱۷نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند، افزود: از این افراد ۳۱۵ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار، ۳ هزار و ۸۵۹ بسته توتون و بیش از ۸ تن زغال قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ادامه داد: از قاچاقچیان همچنین ۳ هزار و ۶۴۱ قلم لوازم آرایشی، ۷۱۷ دستگاه کالای الکتریکی، ۳ هزار و ۶۴۱ قلم داروی غیرمجاز و ۲۳۸ دستگاه کارتخوان قاچاق نیز کشف شد.

وی، ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

براری خاطرنشان کرد: ۲۲۹ دستگاه خوردو و موتور سیکلت فاقد مدارک نیز در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و ادامه یافتن آن تا پایان سال، از مردم خواست تا هرگونه موارد مشکوک را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.