سردار کیومرث عزیزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری کلاهبردار میلیاردی در استان مرکزی اظهار داشت: به دنبال وصول گزارش‌ها و چندین پرونده کلاهبرداری به پلیس آگاهی خمین، بررسی تخصصی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: براساس تحقیقات از شاکیان پرونده مشخص شد فردی با وعده تحویل خودرو‌های لوکس و سود‌های بالا از حدود ۴۰۰ نفر از مردم شهر خمین در حدود ۲۰۰ میلیارد ریال وجه نقد دریافت کرده و پس از وارد کردن خودروها، به جای تحویل آن‌ها به واریزکنندگان وجه، اقدام به صدور چک بلامحل به سرمایه‌گذاران نموده و به صورت ناگهانی از شهرستان خمین متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریخ کرد: با اعلام این گزارشات، تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس در شناسایی و دستگیری متهم فراری آغاز شد که با توجه به نارضایتی شاکیان پرونده با همکاری و مساعدت دستگاه قضائی، اقدامات تخصصی کارآگاهان برای دستگیری این فرد انجام گرفت تا اینکه در تحقیقاتی که چندین ماه به طول انجامید، مخفیگاه این فرد در یک مجتمع آپارتمانی در شهر اراک شناسایی شد.

سردار عزیزی ادامه داد: براساس هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، این فرد در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: باتوجه به اسناد موجود در مرکز ۱۹۷ مال‌باختگان این پرونده تماس‌های بسیاری با سامانه ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی فرماندهی انتظامی استان از عملکرد کارآگاهان پلیس در دستگیری این فردقدردانی کردند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.