تیم ملی فوتسال بانوان ایران در نخستین دیدار خود در رقابت های قهرمانی بانوان آسیا امروز (پنحشنبه) به مصاف تیم ملی ترکمنستان رفت.

در این بازی شاگردان مظفر در نیمه نخست توانستند با هشت گل ترکمنستان را شکست دهند.

فاطمه اعتدادی در دقیقه ۵ اولین گل ایران را به ثمر رساند و فهمیه زارعی در دقیقه ۱۳ بازی دومین گل را وارد دروازه ترکمنستان کرد.

با شروع مجدد بازی و گذشت سه ثانیه بار دیگر فهیمه زارعی دروازه ترکمنستان را باز کرد. فرشته کریمی نیز زننده گل چهارم این دیدار در دقیقه ۱۲ بازی بود.

در ادامه فاطمه اعتدادی از پشت منطقه شش قدم و روی یک ضربه ایستگاهی گل پنجم ایران را به ثمر رساند.

براساس این گزارش، فاطمه اعتدادی و فرشته کریمی گل‌های ششم و هفتم ایران را به فاصله دو ثانیه و در دقیقه ۱۷ بازی به ثمر رساندند. نسترن مقیمی هم زننده گل هشتم در دقیقه ۱۸ بازی با یک شوت بسیار زیبا از پشت منطقه شش قدم بود.

نتیجه نیمه نخست ۸ بر صفر به سود ایران به پایان رسید. نیمه دوم این دیدار نیز با گل‌های ملی‌پوشان ایران پیگیری شد. در نیمه دوم این بازی نیز شش گل وارد دروازه ترکمنستان شد. به این ترتیب شاگردان شهرزاد مظفر در نخستین دیدار خود با نتیجه ۱۴ بر صفر از سد حریف خود گذشتند.

حدود ۸۰ تماشاگر این دیدار را از نزدیک نظاره کردند.

صدرالدین موسوی به‌عنوان ناظر داوری دومین دوره از رقابت‌های فوتسال قهرمانی بانوان آسیا در سالن حضور داشته و عملکرد داوران را زیر نظر دارد.

همچنین تیم‌های فوتسال بانوان ازبکستان و ماکائو به‌عنوان حریفان تیم ایران در مرحله مقدماتی با حضور در سالن این دیدار را از نزدیک نظاره کردند.

علی کفاشیان رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی به همراه علی تارقلی‌زاده، رئیس کمیته توسعه فوتسال آسیا و دکتر لیلا صوفی‌زاده، نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان در سالن برگزاری مسابقه حضور داشته و این بازی را تماشا کردند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.