مهدی طارمی که در زمان حضورش در پرسپولیس بارها با اشتباهات خود جنجال بزرگی برای تیم شکل داده بود، اینبار علیه مهاجم کنونی این صحبت‌هایی مطرح کرده که با واکنش هواداران تیم همراه شده است.

ویدئوی کوتاه گفت‌وگوی مهدی طارمی با یکی از لیدرهای قدیمی و جنجالی پرسپولیس، چند روزی است که با سرعت در فضای مجازی دست به دست می‌شود. مهدی طارمی در این ویدئو تا توانسته با طعنه و کنایه درباره منشا و پرسپولیس حرف زده و همین موضوع واکنش‌های زیادی را به دنبال داشته است. 

در این ویدئو طارمی ابتدا به وحید اسماعیلی می‌گوید: «من رفتما ولی من تو ۵ تا بازی ۴ تا گل زدم!» اسماعیلی در پاسخ به طارمی می‌گوید: «خب دیگه اینارو نمی‌بینن دیگه. اینارو نمی‌بینن!»

مشخص نیست مخاطب اسماعیلی در این جمله هواداران پرسپولیس هستند یا مسوولان و مدیران باشگاه اما طارمی در ادامه می‌گوید: «کسی که به خاطرش به من فحاشی کردن تو یه فصل ۴ تا زد!» کنایه طارمی در این جملات به گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس است که در لیگ هفدهم فقط ۴ گل برای پرسپولیس زد.

در ویدئو، هم چهره و هم لحن طارمی کاملا کنایه‌آمیز است و حتی به نظر می‌رسد او از اینکه منشا در طول فصل فقط ۴ گل زده خوشحال و ذوق‌زده است! جناب لیدر هم که سابقه درگیری با علی دایی را دارد در پایان ویدئو به طارمی می‌گوید: «ولشون کن بابا!» این ویدئو به سرعت در فضای مجازی باز نشر شده و واکنش منفی اکثر هواداران پرسپولیس را به دنبال داشته است. انتشار این ویدئو باعث دلخوری دوباره هواداران از مهاجم سابق تیم‌شان شده است. آنها معتقدند او به جای طعنه زدن به منشا باید به علی علیپور نگاه کند که در یک فصل بیشتر از او گل زد و البته کمتر از او موقعیت به دست آورد و به اندازه او هم فرصت گل خراب نکرد.

طارمی در مقطع ابتدایی فصل به شدت روی سکوها تحت فشار قرار داشت و لیدرهای این باشگاه با شعارهای هماهنگ شده و جانبداری از گادوین منشا او را به شرایطی رسانده بودند که با هیس پاسخ آنها را داده بود.

بعد از جدایی عجیب در ابتدای لیگ شانزدهم و حضور در ترکیه که اکنون محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی را برای پرسپولیس در پی داشته، هیس نشان دادن به هواداران، اعتصاب تمرین و بار دیگر جدایی ناگهانی در میانه فصل و زمانی که تیم از حیث جذب بازیکن با مشکل مواجه بود از جمله حواشی دوران حضور مهدی طارمی در پرسپولیس محسوب می‌شد که اکنون با کنایه دوباره او به منشا به محلی برای انتقادات تند توسط هواداران علیه این بازیکن تبدیل شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.