برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت:‌ همه بازیکنان به جز ربیع‌خواه که عمل کرده سرحال هستند. همه هیجان دارند و بی صبرانه منتظر شروع بازی هستند.

وی افزود: از اینکه ما گزینه برد در یک هشتم نهایی هستیم کوتاه نیامدیم. برای حریفان احترام قائل هستیم و می‌دانیم کار سخت خواهد بود. خوشبین هستیم و به خودمان اطمینان داریم. می‌خواهیم به بهترین شکل لیگ را به اتمام برسانیم.

وی در مورد اینکه بازیکنان در تمرین امروز انگیزه بالایی داشتند، عنوان کرد: خیلی خوشحال هستم. بازیکنان کیفیت بالایی در تمرینات دارند. خیلی خوب متوجه شدید که با وجود قرار داشتن در اواخر فصل بازیکنان انگیزه بسیار بالایی دارند و مسئولیت پذیر هستند. به همین خاطر من خیلی خوشحال هستم.

سرمربی پرسپولیس در مورد قهرمانی استقلال در جام حذفی و رویارویی این تیم در سوپر جام مقابل پرسپولیس، اظهار داشت:‌ بله، این مسابقه در انتظار ما هست. بازی استقلال مقابل خونه به خونه را ندیدم اما به هر حال سوپر جام را پیش رو خواهیم داشت. این بازی یک وظیفه‌ای است که باید انجام شود. در همه جای دنیا این بازی برگزار می‌شود و ما هم باید این کار را بکنیم.

برانکو در پایان در مورد اینکه آیا سوپرایزی در دیدار مقابل الجزیره دارند، خاطرنشان کرد: خواست‌مان، اراده‌مان، اعتماد به نفس و بازی‌مان می‌تواند سوپرایز ما در این مسابقه باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.