بازی تیم‌های استقلال و خونه‌به‌خونه بابل در فینال جام حذفی با حواشی زیادی همراه بود. هواداران خونه‌به‌خونه به دلیل عدم صعودشان به لیگ برتر با پلاکاردهای مختلفی به ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر آمده بودند. تعدادی نیز از ابتدای بازی شروع به سنگ پرانی و شکستن صندلی‌های ورزشگاه کردند و نزدیک بودن جایگاه‌شان به جایگاه خبرنگاران باعث فراری شدن خبرنگاران شدند. پس از پایان بازی هم، تماشاگران به زمین ریختند تا شاهد بی‌نظم‌ترین جشن قهرمانی باشیم.

اکنون خبر تلخی رسیده که یکی از هواداران استقلال به دلیل پرتاب سنگ، بینایی یکی از چشمانش را از دست داده است. این هوادار 30 ساله که نامش اسماعیل بهداروند است، در بیمارستانی در شیراز بستری شده است.

کامبیز بهداروند برادر این هوادار درباره اتفاق رخ داده به خبرنگار ورزشی تسنیم گفت: ما در ورزشگاه بودیم و متوجه نشدیم سنگ بود یا صندلی که به چشم برادرم برخورد کرد. وقتی روی زمین افتاد، از چشمانش خون می‌پاشید. این سنگ (یا هر شیء دیگری) از طرف هواداران بابلی پرتاب شده بود. به زحمت توانستیم او را از ورزشگاه خارج کنیم و به بیمارستانی در شیراز برسانیم. متأسفانه پزشکان با دیدن عکس‌ها گفتند هیچ امیدی به بینایی چشم راست او نیست، چرا که وقتی لیزر انداختیم، علائمی نشان نداد.

وی افزود: شغل برادرم جوشکاری است و با این وضعیت شغلش را هم از دست داد. او دختر دو ساله دارد و متأسفانه بیمه هم اعلام کرده چون درگیری بوده، بیمه به او تعلق نمی‌گیرد در صورتی که برادرم نشسته بود که سنگ به چشمانش خورد. تا الان هزینه‌ها را به صورت آزاد پرداخت کرده‌ایم. با این شرایط برادرم بدبخت شد و نمی‌دانیم چه کار کنیم. پزشکان تنها اعلام کردند که توانسته‌ایم زیبایی چشم‌هایش را برگردانیم، چرا که چشم او تخلیه و به نوعی پاره شده بود. از مسئولان فوتبال و باشگاه استقلال تقاضا داریم که به ما نگاه داشته باشند، چرا که نمی‌دانیم حرف‌مان را به چه کسی بزنیم.

تیم استقلال با برتری یک بر صفر مقابل خونه‌به‌خونه بابل قهرمان جام حذفی شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.